Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Favoritdubbare

Startat av clash, 8 mars 2006 kl. 16:18:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag gillar Myrra Malmberg mycket.

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Sussie Eriksson hör till mina favoriter.

MOA

Citat från: gstone skrivet 23 maj 2023 kl. 20:33:41Jag gillar Myrra Malmberg mycket.
Hon har den bästa sångrösten av kvinnliga VA

gstone

Citat från: MOA skrivet 23 maj 2023 kl. 21:31:15Hon har den bästa sångrösten av kvinnliga VA
Hon eller Annika Herlitz.

gstone

Jag tycker om Patrik Martinsson mycket också.

MOA

Har ni några favoriter av VA:s röstkaraktärer?Min favorit av Hasse e röstkaraktären som han använder när han spelar Toad.Bara så underbar❤️

gstone

Citat från: MOA skrivet  3 augusti 2023 kl. 17:36:22Har ni några favoriter av VA:s röstkaraktärer?Min favorit av Hasse e röstkaraktären som han använder när han spelar Toad.Bara så underbar❤️
Är du kär i honom ?

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  3 augusti 2023 kl. 17:39:41Är du kär i honom ?

Det tror jag inte, att man gillar någon behöver inte nödvändigtvis betyda att man är kär i någon.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 augusti 2023 kl. 17:43:40Jag skulle dock vilja påstå att av det som framgått på forumet är det nog lite mer än gilla hon gör.

Hasse är hennes favoritdubbare.

MOA

Citat från: gstone skrivet  3 augusti 2023 kl. 17:39:41Är du kär i honom ?
Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 augusti 2023 kl. 17:42:22
Det tror jag inte, att man gillar någon behöver inte nödvändigtvis betyda att man är kär i någon.
Eller älska

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 april 2017 kl. 21:35:48Det är faktiskt väldigt svårt att välja bara en dubbare, dessutom så har det i många fall varit passande roller, låt mig helt enkelt säga att i stort sätt alla dubbare är bra när de får roller som de passar till.

Det finns väldigt många bra skådespelare enligt mig; Hans Lindgren, John Harryson, Olof Thunberg, Bert-Åke Varg, Peter Harryson, Stig Grybe, Charlie Elvegård, Gunnar Ernblad, Guy De La Berg, Anders Öjebo, Monica Forsberg, Roger Storm, Hasse Andersson, Ingemar Carlehed, Christel Körner, Peter Wanngren, Ulf Källvik, Bertil Engh, Bo Maniette, Hans Gustafsson, Ulf Peder Johansson, Jan Koldenius, Liza Öhman, Nina Alfredsson, Birgitta Fernström, Mikael Roupé, Lena Ericsson, Gizela Rasch, Anja Schmidt, Håkan Mohede, Kenneth Milldoff, Olli Markenros, Stefan Frelander, Thomas Engelbrektson, Fredrik Dolk, Johan Hedenberg, Andreas Nilsson, Steve Kratz, Joakim Jennefors, Sharon Dyall, Lizette Pålsson, Myrra Malmberg, Dan Ekborg, Peter Jöback, Jan Malmsjö, Jonas Malmsjö, Sofia Källgren, Molly Sandén, Mimmi Sandén, Amy Diamond, Annika Herlitz, Wiktoria Johansson, Anna Book, Robert Gustafsson, Johan Ulveson, Vanna Rosenberg, Allan Svensson, Björn Kjellman, Jakob Stadell, Hilda Henze, Vivian Cardinal, Sussie Eriksson, Jan Mybrand, Leif Andrée, Ulla Skoog, Svante Thuresson, Ewa Fröling, Björn Gedda, Björn Granath, Ulf Eklund, Thomas Hellberg, Nils Eklund, Benke Skogholt, Niclas Wahlgren, Pernilla Wahlgren, Mikaela Tidermark, Maria Rydberg, Elina Raeder, Samuel Fröler, Ole Ornered, Mattias Knave, Thomas Oredsson, Hasse Jonsson, Dick Eriksson, Staffan Hallerstam, Anna Isbäck, Adam Fietz, Johan Wahlström, Göran Gillinger, Björn Bengtsson, Magnus Roosman, Carla Abrahamsen, Claes Månsson, Claes Ljungmark, Daniel Wahlgren, Ulf Larsson, Anna Norberg, Eva-Britt Strandberg, Charlott Strandberg, Mona Seilitz, Annica Smedius, Louise Raeder, Helene Lundström, Divina Sarkany, Pauline Kamusewu, Linda Olsson, Jonas Bergström, Dan Bratt, Maria Weisby, Per Sandborgh, Peter Sjöquist, Annelie Berg, Sandra Camenisch, Jasmine Heikura, Jennie Jahns, Iwa Boman, Eric Donell, Marie Kühler-Flack, Åsa Bjerkerot, Meta Roos, Gunnar Uddén, Ayla Kabaca, Nassim Al Fakir, Nour-El Refai, Morgan Alling, Mia Kihl, Stephan Karlsén, Stefan Ljungkvist, Björn Gustafsson, Lill Lindfors, Johannes Brost, Gunnel Fred, Pontus Gustafsson, Suzanne Reuter, Loa Falkman, Reine Brynolfson, Siw Malmkvist, Figge Norling, Fredrik Hiller, Börje Ahlstedt, Anders Jansson, Johan Westman, Nordea Sjöquist, Elin Klinga, Cecilia Forss, Per Andersson, Irene Lindh, Malin Berghagen, Kasja Reingardt, Carl-Johan Rehbinder, Anna Engh, Sanna Nielsen, Anna-Lotta Larsson, Torsten Wahlund, Tommy Nilsson, med flera... Med andra ord, jag har väldigt många favoriter...
Skulle du kunna göra en likande lisya i framtiden fast bata med sådan spm fortfrande är vid liv ?

Eller kanksr bara folk som fortfrande är aktiva i dubbning ? ;)

Jag tycker det vore kul att höra viilka dina favoriter är bland dom som dubbar idag :D

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 20 augusti 2023 kl. 22:52:58Skulle du kunna göra en likande lisya i framtiden fast bata med sådan spm fortfrande är vid liv ?

Eller kanksr bara folk som fortfrande är aktiva i dubbning ? ;)

Jag tycker det vore kul att höra viilka dina favoriter är bland dom som dubbar idag :D

För det första så är det där inlägget flera år gammalt.

Och för det andra, vad spelar det för roll om personerna inte längre är i livet eller inte dubbar längre? Förstår inte varför du måste vara så strikt med sådant, jag ser ingen anledning att enbart hålla sig till personer som är i livet och enbart personer som fortfarande dubbar, då blir det ju knappt någon kvar.

Så ett litet råd: tänk igenom ordentligt innan du citerar ett flera år gammalt inlägg bara för att ställa sådana frågor.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 augusti 2023 kl. 23:24:27För det första så är det där inlägget flera år gammalt.

Och för det andra, vad spelar det för roll om personerna inte längre är i livet eller inte dubbar längre? Förstår inte varför du måste vara så strikt med sådant, jag ser ingen anledning att enbart hålla sig till personer som är i livet och enbart personer som fortfarande dubbar, då blir det ju knappt någon kvar.

Så ett litet råd: tänk igenom ordentligt innan du citerar ett flera år gammalt inlägg bara för att ställa sådana frågor.
Jag förstår inte varför du behöver bli arg 😢🥺

Jag gjord själv en lista av bästa aktiva dubbar.

Jag tycker du tar i lite för mycket  😞😥

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 augusti 2023 kl. 23:24:27Och för det andra, vad spelar det för roll om personerna inte längre är i livet eller inte dubbar längre? Förstår inte varför du måste vara så strikt med sådant, jag ser ingen anledning att enbart hålla sig till personer som är i livet och enbart personer som fortfarande dubbar, då blir det ju knappt någon kvar.

Så ett litet råd: tänk igenom ordentligt innan du citerar ett flera år gammalt inlägg bara för att ställa sådana Adana
Jag gillar göra lista över bästa levande dubbat.

Tyckte bara det skulle vara intressant.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 augusti 2023 kl. 23:24:27t ju knappt någon kvar.

Nu tycker jag faktiskt bara du är otrevlig 🙁😢

Jag är bara intresserad av dina åsikter !