Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Hoppastråden

Startat av Skokaka, 18 maj 2023 kl. 21:23:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

BPS

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 25 december 2023 kl. 04:11:24Star Wars dubbades ju för bio men har inte använts någon annanstans.
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 25 december 2023 kl. 04:12:24Sant, men det var inte Warner Bros. utan 20th Century Fox...

Dessutom var det en specialversion av filmen som gjordes för 3D biografer när det var som störst på 2000-talet. 

Daniel Hofverberg

Citat från: BPS skrivet 25 december 2023 kl. 04:14:11Dessutom var det en specialversion av filmen som gjordes för 3D biografer när det var som störst på 2000-talet.
Ja, fast jag tror inte att 3D-versionen har någon annorlunda längd eller innehåll, så det borde vara möjligt att flytta över alla ljudspår från 3D-versionen till de vanliga 2D-versionerna utan problem.

gstone

Hoppas man kan förehandsboka Charlie och den Gyllene Masken på Cdon snart !
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Jag hoppas att man redan nästa år avslöjar stämplade releasedatum för Toy Story 5, Frost 3 och Zootropolis 2 samt att man även avslöjar titlar för fler kommande filmer från Walt Disney Animation Studios respektive Pixar Animation Studios.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 december 2023 kl. 23:53:32Jag hoppas att man redan nästa år avslöjar stämplade releasedatum för Toy Story 5, Frost 2 och Zootropolis 2 samt att man även avslöjar titlar för fler kommande filmer från Walt Disney Animation Studios respektive Pixar Animation Studios.
Håller med :)👍❗️

gstone

Jag hoppas filmen IF: Låtsaskompisar får en svensk dubbning.

gstone

Jag hoppas verkligen att musikalen Det våras för Frankenstein sätts i  upp Sverige 🙏❤️

Allra helst på Göta Lejon

Vem nästan var som helst i Sverige funkar bra för mig  :D

Optimalt vore förstås Stockholm😉

Så vitt jag förstår att är filmen Det våras för Frankenstein ganska känd och omtyckt i Sverige så det vore inte vara helt omöjligt 😄😉

Skokaka

Jag hoppas i hela fall att dessa djur dynamik ALDRIG kommer att hända: Katt och gris, orm och häst, eller bläckfisk och sköldpadda.

Lilla My

Citat från: Skokaka skrivet  5 januari 2024 kl. 01:03:10Jag hoppas i hela fall att dessa djur dynamik ALDRIG kommer att hända: Katt och gris, orm och häst, eller bläckfisk och sköldpadda.
Varför?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  5 januari 2024 kl. 01:03:10Jag hoppas i hela fall att dessa djur dynamik ALDRIG kommer att hända: Katt och gris, orm och häst, eller bläckfisk och sköldpadda.
Finns det inte ett uttryck som säger att man sover som en gris?

gstone

Citat från: MOA skrivet  5 januari 2024 kl. 13:21:05Finns det inte ett uttryck som säger att man sover som en gris?
Kankse sover med en gris😄

Skokaka

Citat från: Lilla My skrivet  5 januari 2024 kl. 12:28:11Varför?
Katter och grisar är för olika och är helt malplacerat. Jag vet att hästar att rädda för ormar (och spindlar, för den delen) och de borde verkligen inte bli ihop heller, för den delen... Och bläckfiskar och sköldpaddor har inget gemensamt...

gstone

Jag hopeas att jag vinner dom auktioner jag kommer bud på dom kommande dagarna🙏

gstone

Jag hoppas Per Andersson kommer tillbaka för Insidan Ut 2

gstone

Jag hoppas Ogway är med i Kung Fu Panda 4