Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Hoppastråden

Startat av Skokaka, 18 maj 2023 kl. 21:23:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Nu när jag vet att Mutant Mayhem och Trolls 3 kommer dubbas :D :D  är det dags att börja hoppas att Wonka och Snövit(2024) dubbas  ;D

Så det hoppas jag på.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 juli 2023 kl. 20:55:07Självklart är det det, men när det gäller centralstyrda företag som Warner Bros. är det alltid svårt att avgöra hur mycket som bestäms i Sverige och hur mycket som bestäms i USA (eller någon helt annanstans); omöjligt att svara på.
Nej.

Jag har väldigt svårt att tro att vid stor filmer från till exempel Warner Brothers och Disney dom som släpper filmen i Sverige har något att säga till om i denna fråga.

I dessa fall är nog någon på huvudkontoret i Los Angels som avgör o filmen dubbas ;D :D

Dock vid små indie animerad filmer som dom Lucky Dog och Njutafilm släpper är nog troligen dom som bestämmer om filmen dubba  :D

Det är vad jag tror.

Mindre film bolag burkar nog inte begära lika mycket kontroll.

Det är säkert helt anorrlubbda med internationella mega förstag vilken enligt mig gör dom flesta bra filmer  :D

Men är en Ann diskussion   ;D

gstone

Jag hoppas verkligen att vi får veta fler av röstskådespelarna
 i Önskan snart !

gstone

Jag hoppas att Apkungen (2023) får en svensk dubbning !

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 17 juli 2023 kl. 21:25:10Jag hoppas att Apkungen (2023) får en svensk dubbning !
Det är ju en animerad Netflix film så den lär ju bli det.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 17 juli 2023 kl. 22:50:33Det är ju en animerad Netflix film så den lär ju bli det.
Och så är den riktad till familjer  :D

gstone

Jag hoppas at Torsten Wahlund dubbar igen.

gstone

Jag hoppas och tror att Knuckles serien dubbas !

Jag vill verkilgen att Torsten Wahlund dubbar Christopher Lloyd igen !

gstone

Hoppas verkilgen Apkungen dubbas ! :D

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet 31 maj 2023 kl. 21:29:43Nåja, jag vet att detta ä' ju "Hoppastråden" men jag undrar om man kan ta även upp saker som man inte hoppas på? Det var ju i hela fall jag som startade denna tråden, så...

Eller borde jag vara tvungen att göra en motsatstråd?...
Okej, jag tar väl upp något som är annars motsatsen i hela fall, yeah...

Jag hoppas VERKLIGEN inte att larven i Super Mario Bros. Wonder kommer att förvandlas till en människa.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 24 juli 2023 kl. 02:36:58Okej, jag tar väl upp något som är annars motsatsen i hela fall, yeah...

Jag hoppas VERKLIGEN inte att larven i Super Mario Bros. Wonder kommer att förvandlas till en människa.
Wiggler?Han blir nog bisarr som människa när han redan e bisarr i Mario Kart 8

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 24 juli 2023 kl. 09:03:16Wiggler?Han blir nog bisarr som människa när han redan e bisarr i Mario Kart 8
Jag menar den gröna larven som kommer att vara med?

Skokaka

Jag hoppas på att KOSA inte kommer att bli av! >:(

(Eller "inte kommer att hända" om man misstolkar meningen...)

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 27 juli 2023 kl. 22:17:46Jag hoppas på att KOSA inte kommer att bli av! >:(

(Eller "inte kommer att hända" om man misstolkar meningen...)
Får jag fråga vad detta KOSA är för något?

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 juli 2023 kl. 22:24:18Får jag fråga vad detta KOSA är för något?
The "Kids Online Safety Act". Om detta tillåts så kommer ungdomar att bli överbevakade av sina föräldrar och deras sociala medier kanske försvinner, detta gäller dock endast USA. Men jag har ju online-vänner där, så därför måste KOSA verkligen inte bli tillåtet.