Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Hoppastråden

Startat av Skokaka, 18 maj 2023 kl. 21:23:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Jag hoppas att det inte finns eller kommer att finnas en mygga karaktär med samma personalitet som till exempel Snurre Sprätt, Hacke Hackspett eller Knäppiga Kurre. Skillnaden skulle ju vara att den saknar charmen som dessa andra tre har...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  1 september 2023 kl. 23:09:19Jag hoppas att det inte finns eller kommer att finnas en mygga karaktär med samma personalitet som till exempel Snurre Sprätt, Hacke Hackspett eller Knäppiga Kurre. Skillnaden skulle ju vara att den saknar charmen som dessa andra tre har...
Ursäkta?Vad menas med detta?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  1 september 2023 kl. 23:34:25Ursäkta?Vad menas med detta?
Att en mygga är busig och retar andra. Andra karaktärer som är exempel till detta är Daffy Anka (INNAN hans personalitet ändrades) och Musen Jerry.

Skillnaden är att kaniner, hackspettar, ekorrar, ankor och möss är älskvärda, medan myggor är irriterande, och att se en mygga irritera folk, även om det bara är tecknat, så känner jag mig irriterad för det påminner mig när myggor har irriterat mig. Jag kan säga samma sak om flugor för de är like irriterande och borde inte ha en sådan busig personalitet och att trolla med folk...

Disneyfantasten

Jag hoppas också att inte fler pilgiftsgrodor-karaktärer skapas i fler amerikanska filmer och serier, både Gabi i Rio 2 och Barry i Pingvinerna från Madagaskar TV-serien var oerhört kassa karaktärer (i mitt tycke), jag hoppas därför att de aldrig kommer dyka upp i fler eventuella sammanhang.

(samma sak hoppas jag även med Tootsie ur Donald's Penguin, Kung Mamood ur Aladdin TV-serien, Madame Mousey ur Resan Till Amerika 4 Mysteriet med Midnattsmonstret, Sarousch ur Ringaren i Notre Dame 2, Prudence, Daphne, Beatrice, Pom-Pom och Grevinnan ur Askungen 2 Drömmen Slår In, Erik Hellström, Ashtin Carnaby, Edgar Volgud och Krakken ur Atlantis 2 Milos Återkomst, de två männen ur Prinsessan och Grodan och Monti, Morsan och Farsan ur Trassel TV-serien, men framförallt hoppas jag att man slopar Smitty/Skinny/Stickan ur Dumbo samt Fru Sköldpadda och Shelby ur Hos Musse (och Musses Verkstad dessförinnan) till kommande sammanhang)

Men för att ha mer positiva förhoppningar: jag hoppas att man fixar fler giraff-tjejer som stora karaktärer.

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 september 2023 kl. 00:12:37Jag hoppas också att inte fler pilgiftsgrodor-karaktärer skapas i fler amerikanska filmer och serier, både Gabi i Rio 2 och Barry i Pingvinerna från Madagaskar TV-serien var oerhört kassa karaktärer (i mitt tycke), jag hoppas därför att de aldrig kommer dyka upp i fler eventuella sammanhang.

(samma sak hoppas jag även med Tootsie ur Donald's Penguin, Kung Mamood ur Aladdin TV-serien, Madame Mousey ur Resan Till Amerika 4 Mysteriet med Midnattsmonstret, Sarousch ur Ringaren i Notre Dame 2, Prudence, Daphne, Beatrice, Pom-Pom och Grevinnan ur Askungen 2 Drömmen Slår In, Erik Hellström, Ashtin Carnaby, Edgar Volgud och Krakken ur Atlantis 2 Milos Återkomst, de två männen ur Prinsessan och Grodan och Monti, Morsan och Farsan ur Trassel TV-serien, men framförallt hoppas jag att man slopar Smitty/Skinny/Stickan ur Dumbo samt Fru Sköldpadda och Shelby ur Hos Musse (och Musses Verkstad dessförinnan) till kommande sammanhang)

Men för att ha mer positiva förhoppningar: jag hoppas att man fixar fler giraff-tjejer som stora karaktärer.
Håller med om att mer giraffer borde vara med i media, särskilt tjejer.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  1 september 2023 kl. 23:38:31Att en mygga är busig och retar andra. Andra karaktärer som är exempel till detta är Daffy Anka (INNAN hans personalitet ändrades) och Musen Jerry.

Skillnaden är att kaniner, hackspettar, ekorrar, ankor och möss är älskvärda, medan myggor är irriterande, och att se en mygga irritera folk, även om det bara är tecknat, så känner jag mig irriterad för det påminner mig när myggor har irriterat mig. Jag kan säga samma sak om flugor för de är like irriterande och borde inte ha en sådan busig personalitet och att trolla med folk...
Myggan Keeto e i alla fall en trevlig & hjälpsam mygga som int irriterar andra

gstone

Jag hoppas att Önskan fortfarande kommer ut i December !

Jag hoppas också att Wonka inte heller blir uppskjuten !
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  2 september 2023 kl. 10:21:13Myggan Keeto e i alla fall en trevlig & hjälpsam mygga som int irriterar andra

Vem är Keeto?

Myggan i Magnus och Myggan är iallafall också en trevlig mygga.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 september 2023 kl. 11:32:07Vem är Keeto?

Myggan i Magnus och Myggan är iallafall också en trevlig mygga.
Det är myggan i Dot och myggan Keeto.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 september 2023 kl. 11:35:21Det är myggan i Dot och myggan Keeto.

Jag har aldrig sett någon av Dot-filmerna.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  2 september 2023 kl. 10:21:13Myggan Keeto e i alla fall en trevlig & hjälpsam mygga som int irriterar andra
Bra mygga. :D

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 september 2023 kl. 00:12:37Jag hoppas också att inte fler pilgiftsgrodor-karaktärer skapas i fler amerikanska filmer och serier, både Gabi i Rio 2 och Barry i Pingvinerna från Madagaskar TV-serien var oerhört kassa karaktärer (i mitt tycke), jag hoppas därför att de aldrig kommer dyka upp i fler eventuella sammanhang.

>:(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  2 september 2023 kl. 20:30:31>:(

Lägg ner, det är min åsikt och jag har all rätt till den, du får helt enkelt sluta irritera dig på det och istället gå vidare för att må bättre.