Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Cartoon Network & Boomerang (Eftersöker Avssnit)

Startat av samlarenjojo98, 1 juli 2023 kl. 01:10:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

samlarenjojo98

Hejsan!
Undrar om det finnas möjlighet att da del av lite gamla serier från CN o Boomerang
Jag hade tidigare en hårddisk med massa serier men den gick i backen vid flytten och går tyvärr inte att rädda :( så om någon skulle kunna hjälpa mig skulle jag vara otroligt tacksam :D

MOA

Citat från: samlarenjojo98 skrivet  1 juli 2023 kl. 01:10:57Hejsan!
Undrar om det finnas möjlighet att da del av lite gamla serier från CN o Boomerang
Jag hade tidigare en hårddisk med massa serier men den gick i backen vid flytten och går tyvärr inte att rädda :( så om någon skulle kunna hjälpa mig skulle jag vara otroligt tacksam :D
Titta mycket på Boomerang men spelade aldrig in nåt,sorgligt att hårdisken gick i backen.Samma sak har hänt mig men de fanns helt andra grejer på den,grejer som int gick & rädda

samlarenjojo98

Citat från: MOA skrivet  1 juli 2023 kl. 14:29:04Titta mycket på Boomerang men spelade aldrig in nåt,sorgligt att hårdisken gick i backen.Samma sak har hänt mig men de fanns helt andra grejer på den,grejer som int gick & rädda
jätte tråkigt hade verkligen fint material där inne :(