Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sluta stjäla andras jobb [Stupid people] här och på Internet

Startat av Jabberjaw, 15 juli 2023 kl. 00:02:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Nilsson

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  7 juni 2025 kl. 10:42:21Har du belägg för att han snor?

Isåfall så har nostalgi idioten stulit kopior av kopior.
Då hans jätte populära Asterix uppladdning var stulen från filmkväll.
Man vet ju aldrig.Tänkte om ni kände igen något särskilt bland det innehåll som ligger där.

DingoPictures2005

Citat från: A.T.Nilsson skrivet  7 juni 2025 kl. 13:08:30Man vet ju aldrig.Tänkte om ni kände igen något särskilt bland det innehåll som ligger där.
Nej tror han är originell.

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet  7 juni 2025 kl. 11:04:30Nu gick allt utför nerförsbacke & moraliska kompassen är ännu mer felkalibrerad. Vad kan man säga om idioten längre?
https://youtu.be/_146vgHMfoU?si=6xGq7soE3L7xTdMZ
Förresten nu är vattenstämpeln borta.
Glad att nostalgi idiotens kanal äntligen är nere.
Att en vattenstämpel ens ska vara nödvändig är för jävligt.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  7 juni 2025 kl. 20:12:30https://youtu.be/_146vgHMfoU?si=6xGq7soE3L7xTdMZ
Förresten nu är vattenstämpeln borta.
Glad att nostalgi idiotens kanal äntligen är nere.
Att en vattenstämpel ens ska vara nödvändig är för jävligt.
Ja så borde det inte vara egentligen men vissa personer är så osluga att man är tvungen

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet  7 juni 2025 kl. 21:32:30Ja så borde det inte vara egentligen men vissa personer är så osluga att man är tvungen
Yes försökte hänga ut idioten innan jag började med vattenstämpel men han var helt ignorant och han vill bara förstöra för andra till varje pris.

Nu när Nostalgi idiotens kanal äntligen är nere dock så kan jag ladda upp utan vattenstämpel och inte behöva oroa mig.

BPS

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  7 juni 2025 kl. 21:52:30Yes försökte hänga ut idioten innan jag började med vattenstämpel men han var helt ignorant och han vill bara förstöra för andra till varje pris.

Nu när Nostalgi idiotens kanal äntligen är nere dock så kan jag ladda upp utan vattenstämpel och inte behöva oroa mig.
Jag har svårt att tro att han gett upp efter så många konton som stängs ner och direkt kommit upp nya men jag hittar inte något nytt så jag hoppas att det är slutet.

DingoPictures2005

Citat från: BPS skrivet  7 juni 2025 kl. 21:57:55Jag har svårt att tro att han gett upp efter så många konton som stängs ner och direkt kommit upp nya men jag hittar inte något nytt så jag hoppas att det är slutet.
Jag hittar inget nytt därav tror jag det är slutet för Nostalgi Idioten.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  7 juni 2025 kl. 21:58:31Jag hittar inget nytt därav tror jag det är slutet för Nostalgi Idioten.
Yes! Äntligen har vi besegrat honom :D

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet  7 juni 2025 kl. 22:02:32Yes! Äntligen har vi besegrat honom :D
Yes.
The evil is defeated.

https://youtu.be/Pw2sex1mJNI?si=VPNb0--ImqDfAUP_
Vad nostalgi idioten skriker nu när hans kanal är nere🤣🤣🤣

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  7 juni 2025 kl. 23:35:14Yes.
The evil is defeated.

https://youtu.be/Pw2sex1mJNI?si=VPNb0--ImqDfAUP_
Vad nostalgi idioten skriker nu när hans kanal är nere🤣🤣🤣
Borde tagit när Darth Vader skriker Nooooooo!

DingoPictures2005

Var kanalen Nostalgi-TV-Kanalen, nostalgi idiotens kanal?
Jag vet att den kanalen la ut vhs öppningar som jag inte har kunnat hitta någon annanstans.
Därav frågan, BPS sa att han trodde Nostalgi idioten var bakom den kanalen också.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 14 juni 2025 kl. 14:54:34Var kanalen Nostalgi-TV-Kanalen, nostalgi idiotens kanal?
Jag vet att den kanalen la ut vhs öppningar som jag inte har kunnat hitta någon annanstans.
Därav frågan, BPS sa att han trodde Nostalgi idioten var bakom den kanalen också.
Vad jag läst så gjorde han det & det var så jag hittade honom. Stora idioten

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet 14 juni 2025 kl. 15:04:10Vad jag läst så gjorde han det & det var så jag hittade honom. Stora idioten
Vart kom vhs öppningarna på den kanalen från?
Jag vet att anledningen att jag skaffade och researchade capture cards var för att jag ville bevara de svenska öppningarna till vhs filmer då no joke, inte en enda människa hade lagt ut dem.
Några av vhs öppningarna på kanalen som Bonkers har jag inte heller kunnat hitta.

Jag har Bonkers på vhs i samlingen men jag har inte digitaliserat den.

DingoPictures2005

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 14 juni 2025 kl. 15:10:08Vart kom vhs öppningarna på den kanalen från?
Jag vet att anledningen att jag skaffade och researchade capture cards var för att jag ville bevara de svenska öppningarna till vhs filmer då no joke, inte en enda människa hade lagt ut dem.
Några av vhs öppningarna på kanalen som Bonkers har jag inte heller kunnat hitta.

Yes trailers från mina vhs öppningar blev stulna av nostalgi idioten men dom snodde han genom att screenrecorda.
De på Nostalgi Tv kanalen var i bättre kvalité än det också.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 14 juni 2025 kl. 15:10:08Vart kom vhs öppningarna på den kanalen från?

Ingen aning för jag såg aldrig dom videorna, tänk om dom var originella...