Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Snälltråden

Startat av gstone, 15 oktober 2023 kl. 09:03:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

I den här tråden kan man vara hur snäll man vill 😁☺️❤️❗️
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Lillefot

Är inte den här tråden lite väl lik "Den trevliga och positiva tråden"? ???

Men hur som helst, det här forumet och sidan i helhet har gett mycket för mig. Oavsett om det gäller rena diskussioner, bekräftelse av svenska röstuppgifter eller hjälp med bevaring av gamla dubbningspärlor. Och för det ska många här på forumet få sin beskärda del av beröm för. :)
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

Citat från: Lillefot skrivet 15 oktober 2023 kl. 09:26:44Är inte den här tråden lite väl lik "Den trevliga och positiva tråden"? ???

Men hur som helst, det här forumet och sidan i helhet har gett mycket för mig. Oavsett om det gäller rena diskussioner, bekräftelse av svenska röstuppgifter eller hjälp med bevaring av gamla dubbningspärlor. Och för det ska många här på forumet få sin beskärda del av beröm för. :)
Vad härligt att höra.

MOA

Glad att denna sida finns för de e nog de enda forum som jag skulle hänga på.De e oftast bra stämning & man får reda på vilka program & filmer som medlemmarna gillar & titta på.Rätt intressant,undrar hur bra vi skulle komma överens om vi träffades på riktigt?

Skokaka

Raka motsatsen till "Gnälltråden" ser jag. (På grund av att de låter lika, det är bara de första bokstäverna som är skillnaderna...) 

Nåja, jag är glad att vi har denna sidan och forumet för att ta reda på röster, säga vad man tycker om en del saker, kolla på gamla trådar ibland som minnen eller bara ha kul i off-topic, som den här tråden är i. Det är trevligt att jag har en sida, där andra Svenskar är i som jag kan prata med. Detta forumet är toppen. :)

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 15 oktober 2023 kl. 19:29:42Raka motsatsen till "Gnälltråden" ser jag. (På grund av att de låter lika, det är bara de första bokstäverna som är skillnaderna...)

Nåja, jag är glad att vi har denna sidan och forumet för att ta reda på röster, säga vad man tycker om en del saker, kolla på gamla trådar ibland som minnen eller bara ha kul i off-topic, som den här tråden är i. Det är trevligt att jag har en sida, där andra Svenskar är i som jag kan prata med. Detta forumet är toppen. :)
Yes bästa forumet & va på

gstone

Skokaka är trevlig tycker jag :D

Skokaka

gstone

Jag tycker Lillefor och Grimner är snälla som hjäpte mig med Equestria Girls  röster ;D

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 16 oktober 2023 kl. 15:33:12Jag tycker Lillefor och Grimner är snälla som hjäpte mig med Equestria Girls  röster ;D
Ingen orsak. :)
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

Jag tycker Jabbarjaw är snäll som hjälpte mig med Beethoven  :D

Tack Jabberjaw🙏☺️

gstone

Jag skulle vilja tack så mycket för att någon( kommer rikligt ihåg vem) la upp orginaldubbningen av  Brisby och Nimhs hemlighet på archive.org :D :D

Jag gillar den dubbningen ganska mycket.

Det trevligt att kunna se den igen  :)

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  3 november 2023 kl. 12:49:53Jag skulle vilja tack så mycket för att någon( kommer rikligt ihåg vem) la upp orginaldubbningen av  Brisby och Nimhs hemlighetarchive.org :D :D

Jag gillar den dubbningen ganska mycket.

Det trevligt att kunna se den igen  :)
Den dubbningen är helt okej men TV3s är nog ändå att föredra.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 november 2023 kl. 12:51:59Den dubbningen är helt okej men TV3s är nog ändå att föredra.
Jag föredrar också TV3s omdubb av Brisby och NIMHs hemlighet, som med största säkerhet har gjorts med större budget än originaldubben.

Originaldubben gjordes ju direkt för VHS, då filmen på bio bara hade textad originalversion.