Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 22 augusti 2025 kl. 11:03:24Nej, om du inte såg det råkade jag skriva 13 2 gånger. Reinhard var 13 & Ilja var 12 men insåg det inte först, nu är jag mer uppmärksam
Åh, jag upptäckte inte då tills nu, förstås. Och det var ju när du började ändra textens still, ja...

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 23 augusti 2025 kl. 11:03:19Hur var sommaren för er?

https://www.youtube.com/watch?v=kiq43Raf9u0
Den var rätt bra, men jag har redan återvänt till jobbet i typ några veckor tidigare.

MOA

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 25 augusti 2025 kl. 11:03:13Sista ranking videon för sommaren

https://www.youtube.com/watch?v=TFctzZ0gWMM
Roligt att Bowser är med både i nummer 5 och 4. 

Förresten, en sak som jag upptäckte med dina senare ranking videor där du samlar ihop alla karaktärerna är att du glömde nog att ha med Chipmunkarna i dom...

MOA

Är detta en bra idé eller är det ett katastrofalt misstag?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 27 augusti 2025 kl. 11:07:44Är detta en bra idé eller är det ett katastrofalt misstag?
Det låter intressant. Så... Syftar detta på spelen åtminstone om de nya rösterna eller rösterna i filmen? 

Tycker också det är synd att de gamla videorna där du tar upp spelkaraktärernas svenska, engelska och japanska röster på samma gång verkar vara borta. Också videor där du reagerar på serierna i andra språk...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 27 augusti 2025 kl. 22:41:08Det låter intressant. Så... Syftar detta på spelen åtminstone om de nya rösterna eller rösterna i filmen?

Tycker också det är synd att de gamla videorna där du tar upp spelkaraktärernas svenska, engelska och japanska röster på samma gång verkar vara borta. Också videor där du reagerar på serierna i andra språk...
Spelen förstås, filmen kan inte jämför jämför jämföras med detta. Ett nytt projekt för nästa månad

MOA

Kan säga att 2 nya rankings blir uppladdade under nästa månad

MOA

Tog reda på att en grekisk dubbning av Super Mario Bros Super Show faktiskt existerar. Nu blir rankingarna uppdaterade av dubbla anledningar
Tydligen så ligger den hebreiska dubbningen uppe, frågat en kille som hjälper mig att hitta dubbningar men inte fått svar

MOA

Introt till Lillerik Og Loppe er funnet

MOA

Hebreiska dubbningen av Super Mario Bros Super Show laddades seriöst upp 20 dagar efter min första multilanguage video. Om jag bara väntat...