Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 11:02:39Fick precis reda på information om turkiska rösterna i AOSTH & vilken stor schock det blev! Kan ni gissa vem som spelar Sonic?
Hm, så, var Kerem Kobanbay någon annan som du har rankat förut?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet Igår kl. 20:32:31Hm, så, var Kerem Kobanbay någon annan som du har rankat förut?
Precis! Kan knappt tro det! Informationen är nu uppdaterad till språkrankingen, bra att jag gjorde en säkerhetssökning

Skokaka

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 21:01:32Precis! Kan knappt tro det! Informationen är nu uppdaterad till språkrankingen, bra att jag gjorde en säkerhetssökning
Jag kollade själv upp att han gjorde det, men jag har glömt vad som var speciellt med honom?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet Igår kl. 21:06:21Jag kollade själv upp att han gjorde det, men jag har glömt vad som var speciellt med honom?
Svaret finns i en ranking video du sett tidigare