Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  4 januari 2025 kl. 09:30:48Här är Nutsy

https://www.youtube.com/watch?v=X5VFQ52PQ1A
Antingen så är hon Blinky Bills syster eller flickvän. De två delar röster på både engelska och svenska, ser jag. Och jag tror att Louise Raeder kunde passa som henne, också...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  4 januari 2025 kl. 20:58:20Antingen så är hon Blinky Bills syster eller flickvän. De två delar röster på både engelska och svenska, ser jag. Och jag tror att Louise Raeder kunde passa som henne, också...
Ja hellre henne än Annica Smedius, Nutsy är Blinkys adoptivsyster & bästa vän

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  5 januari 2025 kl. 09:33:38Flap plaskar in:

https://www.youtube.com/watch?v=Tw7WypZCHc0
Kände på mig att han skulle låta och läspa som Daffy. Plus så finns det ju två näbbdjur bröder i en serie om Taz som också verkar vara baserade på ankan. Har inte tänkt vem som har dubbat dom, då jag såg serien på engelska. Men undrar om Hasse Jonsson kunde passa som Daffy...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  5 januari 2025 kl. 21:53:31Kände på mig att han skulle låta och läspa som Daffy. Plus så finns det ju två näbbdjur bröder i en serie om Taz som också verkar vara baserade på ankan. Har inte tänkt vem som har dubbat dom, då jag såg serien på engelska. Men undrar om Hasse Jonsson kunde passa som Daffy...
Ähhhh, kan inte se honom som Daffy, har bara Mikael Roupé i mitt huvud

MOA

Citat från: MOA skrivet  3 januari 2025 kl. 23:35:39Bullets Nest... fanns säkert ingen bra översättning. Tamás Bolba är lika malplacerad som Staffan Hallerstams Tails
Fick nyss reda på att Zoltan Fekete spelar Blinky i ungerska klippet, kommer spela in ett nytt ljudklipp till ranking videon

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  6 januari 2025 kl. 10:36:36Splodge hoppar in:

https://www.youtube.com/watch?v=lvYomlsrDGU
Jag brukade tro att Danny Wells var Splodge, då hans röst påminner mig om hur Luigi låter i de tecknade serierna. Och sen så upptäckte jag att Johan Hedenberg var honom när jag upptäckte rösterna i spelet. Men det är nog samma röster i både spelen och i serien, tror jag...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  6 januari 2025 kl. 21:54:54Jag brukade tro att Danny Wells var Splodge, då hans röst påminner mig om hur Luigi låter i de tecknade serierna. Och sen så upptäckte jag att Johan Hedenberg var honom när jag upptäckte rösterna i spelet. Men det är nog samma röster i både spelen och i serien, tror jag...
Snart är det dags för Montana Jones & behöver repliker till Montana, Alfred, Melissa & Lord Zero. Skriv alla repliker ni kommer på

MOA

Skokaka

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  7 januari 2025 kl. 20:31:49Åh, så det ÄR en mus hon är. Okej.
Näbbmus rättare sagt, vill säga pungmus av en anledning

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  7 januari 2025 kl. 20:34:06Näbbmus rättare sagt, vill säga pungmus av en anledning
Fast hon heter "Mouse" på engelska? Näbbmöss är mer släkt med igelkottar och mullvadar. Och pungmöss finns det inte... Pungråttor, däremot... De är dock pungdjur, åh, nåja.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  6 januari 2025 kl. 22:07:00Snart är det dags för Montana Jones & behöver repliker till Montana, Alfred, Melissa & Lord Zero. Skriv alla repliker ni kommer på
Såg de tre första avsnitten idag för att hjälpa till. Bra dubb. Åtminstone mina bästa försök för alla fyra:

Montana: Åh, skönt att vara fri som fågeln och ge sig av mot nya äventyr.

Alfred: En liten detalj som inte saknar vikt: Jag kan inte simma.

Melissa: God dag, roligt att se er. Alltid lika pigga.

Lord Zero: Bara så du vet, jag tolererar inga ursäkter! Medaljongen är min, du får ta till vilka medel du vill!