Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 22 juni 2025 kl. 11:34:16Aldrig sett dessa likheter innan

https://www.youtube.com/watch?v=z3rgq9TQP1M
Trodde först att det stod rebeller, lol.

Ett misstag som jag snabbt såg är att efter Mega Man när det blir svart så är nummer 13 med Peach (som förstås är i början och är innan honom) med i ett snabbt ögonblick. Ilaria är nog ett vanligt italienskt namn. Och jag måste säga att Mother Brain låter som Irene Lindh på italienska lite grann... Och, på tal om Samus, undrar vem som kunde ha dubbat henne på svenska...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 22 juni 2025 kl. 23:33:37Trodde först att det stod rebeller, lol.

Ett misstag som jag snabbt såg är att efter Mega Man när det blir svart så är nummer 13 med Peach (som förstås är i början och är innan honom) med i ett snabbt ögonblick. Ilaria är nog ett vanligt italienskt namn. Och jag måste säga att Mother Brain låter som Irene Lindh på italienska lite grann... Och, på tal om Samus, undrar vem som kunde ha dubbat henne på svenska...
Det kan jag svara på: Beatrice Järås. Hennes röst är som Louise Raeder fast mörkare. Dessutom spelar Louise både Lana & Mother Brain så en till roll hade blivit för mycket. Har hört att Beatrice kan låta badass & jag gillar henne

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 22 juni 2025 kl. 23:44:20Det kan jag svara på: Beatrice Järås. Hennes röst är som Louise Raeder fast mörkare. Dessutom spelar Louise både Lana & Mother Brain så en till roll hade blivit för mycket. Har hört att Beatrice kan låta badass & jag gillar henne
Tänkte förstås först på Louise Raeder på grund av att hon gör kvinnliga roller i serierna baserade på spel, men om hon medverkade i denna serien, med tanke på att hon redan är två av karaktärerna, så är det, som sagt, för mycket. Dock så kan tydligen Pernilla Wahlgren vara en ekorre, blåsfisk, val, dator och morsa på samma gång... 

Men ja, Beatrice Järås verkar passande.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 11:29:23Nära slutet nu

https://www.youtube.com/watch?v=uUrwa0CZhGk
Maru Guzman som Pip? Hm, låter bra. Och en mamma och son dubbar ett par?... Men, såklart, det har också väl hänt att ett par dubbar mamma och son, också...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet Igår kl. 19:43:18Maru Guzman som Pip? Hm, låter bra. Och en mamma och son dubbar ett par?... Men, såklart, det har också väl hänt att ett par dubbar mamma och son, också...
Inte lika vidrigt, mer naturligt

MOA

Citat från: Skokaka skrivet Igår kl. 19:41:51Tänkte förstås först på Louise Raeder på grund av att hon gör kvinnliga roller i serierna baserade på spel, men om hon medverkade i denna serien, med tanke på att hon redan är två av karaktärerna, så är det, som sagt, för mycket. Dock så kan tydligen Pernilla Wahlgren vara en ekorre, blåsfisk, val, dator och morsa på samma gång...

Men ja, Beatrice Järås verkar passande.
Morsa är hon alltid

Skokaka

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 20:01:42Morsa är hon alltid
Åh. Jo, det är sant, men jag tänkte förstås på att hon var SvampBobs morsa medan hon var de andra kvinnliga karaktärerna, också...

MOA

Är som sagt inte helt säker men kommer ändå skriva att Guri spelar Prinsessan framöver

https://www.youtube.com/watch?v=ZAcr-t5CEsw