Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 25 januari 2025 kl. 20:08:22Återigen, en bra polsk röst. Och det engelska ljudet är igen från den andra serien, dock.
Kommer också från en röstjämförelse video, inte mitt fel

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet 22 januari 2025 kl. 23:43:03Åh. Ja, nu ser jag att han är ny. Ganska lik Nils Vogt, verkligen.
Åh skit, vad har jag gjort?😨

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 25 januari 2025 kl. 20:31:32Kommer också från en röstjämförelse video, inte mitt fel
Åh, okej, jag försökte inte säga att det var det.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 25 januari 2025 kl. 21:05:11Åh skit, vad har jag gjort?😨
Va nu Skokaka? Skrev du fel i citatet?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 25 januari 2025 kl. 21:31:31Va nu Skokaka? Skrev du fel i citatet?
Nä, problemet är att jag skrev det 666 meddelandet.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 25 januari 2025 kl. 21:59:51Nä, problemet är att jag skrev det 666 meddelandet.
Så ämnet är cursed? Tror inte att det påverkas alls

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 25 januari 2025 kl. 22:01:03Så ämnet är cursed? Tror inte att det påverkas alls
Nåja, förmodligen inte.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 26 januari 2025 kl. 09:31:39Mariusz spelar Mario LoL

https://www.youtube.com/watch?v=k3JygLZ_6Mo
Bara för att hans namn låter som San Francisco? LOL! Och så är Mariusz både utav rörmokarna, wow. Även hans namn låter som Mario, och, ja, trevligt att alla polska röster var bra. Och tydligen så har Mario två engelska röster i denna serien, som det sägs här...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 26 januari 2025 kl. 21:36:25Bara för att hans namn låter som San Francisco? LOL! Och så är Mariusz både utav rörmokarna, wow. Även hans namn låter som Mario, och, ja, trevligt att alla polska röster var bra. Och tydligen så har Mario två engelska röster i denna serien, som det sägs här...
Ja Walker Boone tog över efter Lou Albano & fortsätter spela Fuskgubben i Super Mario World
Detta är också den sista uppdaterade rankingen. Har en ranking kvar av Mario Bröderna men det får vänta tills nästa månad

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 26 januari 2025 kl. 22:03:20Ja Walker Boone tog över efter Lou Albano & fortsätter spela Fuskgubben i Super Mario World
Detta är också den sista uppdaterade rankingen. Har en ranking kvar av Mario Bröderna men det får vänta tills nästa månad
Undrar vem Theodore Nicoloff är, dock...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 26 januari 2025 kl. 22:05:07Undrar vem Theodore Nicoloff är, dock...
Walker Boones riktiga namn, visste det inte innan jag sökte på honom

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 26 januari 2025 kl. 23:36:55Walker Boones riktiga namn, visste det inte innan jag sökte på honom
Ah, så han har två namn, figures.

MOA

Innan månadsskiftet behöver jag repliker till Dexter & Dee Dee, skriv allt ni kommer på

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 28 januari 2025 kl. 09:58:11Innan månadsskiftet behöver jag repliker till Dexter & Dee Dee, skriv allt ni kommer på
Hm... Eftersom dessa klassiska serierna har nu avsnitt uppe på YouTube så antar jag att detta vore hjälpsamt, även?

Men... Jag minns att du hade röstklipp på dessa två, så detta kommer då först upp i tanken, så...

Mina första försök för denna fallet:

Dexter: "Hon inser inte vilken fara hon har orsakat! Om jag inte får tillbaka atomkärnan inom en timme så kommer den att smälta och orsaka en kedjereaktion som kommer att förstöra jorden!... OCH DÅ FÅR JAG INTE LÄSA MIN BOK!"

Dee Dee: "Dexter, jag har glömt din skojiga lysande sak, nu måste vi hitta den. Följ ledtrådarna, visst är det här skojigt?"

(Dock utav att döma utav denna andra ljudklippet så låter det som att det kommer från noter och att hon inte är i skärmen? Då så kanske jag tar och kollar upp några avsnitt och hittar något nytt. Var också ett tag jag såg serien, så beror på hur det är med denna scenen, eh, ja...)