Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 26 maj 2025 kl. 09:06:02Behöver rätta några saker i uppdaterade Sonic Rankings

https://www.youtube.com/watch?v=Siiq1RR0EpE
Att Mario och Bowser låter lika... Så bara Mario Bröderna fick bra betyg här...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 26 maj 2025 kl. 21:45:54Att Mario och Bowser låter lika... Så bara Mario Bröderna fick bra betyg här...
Toad & Bowser, Mario Bröderna borde bytt plats

Skokaka

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 27 maj 2025 kl. 20:47:48Ja, SÅ kort. Och två olika Alexander i samma dubb, ja...
Båda borde byta roller också

MOA

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 28 maj 2025 kl. 09:34:19Gjorde misstag på Carlos Revilla

https://www.youtube.com/watch?v=Lb-YLtzjkck
Scratch låter nog mer som Dolf, och det låter som att klippen med Eddarna är speeded up eller något liknande...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 28 maj 2025 kl. 23:30:19Scratch låter nog mer som Dolf, och det låter som att klippen med Eddarna är speeded up eller något liknande...
Enda klippen jag kunde hitta men av det lilla som finns låter det bra

MOA

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 30 maj 2025 kl. 09:31:22Har några andra rankingar att göra innan dom sista språken

https://www.youtube.com/watch?v=dqzbUcnE--I

https://www.youtube.com/watch?v=cqzwUvzOkr8
Wow, förmodligen den längsta hittills, plus att det är på svenska och engelska. Och, ja, vart ska man börja?...

Eftersom du gjorde ju dessa listorna förut så är väl dessa uppdaterade versioner? En del utav dina listor verkar även variera, av någon anledning. En del av dom har bara spelkaraktärer och andra har även andra karaktärer som du gjorde multilanguage videor på, hur kommer det sig? Undrar när du ska göra en sådan lista fast med kvinnor, förresten...

Jag trodde dock att du hatade Staffan Hallerstam som Tails, men detta säger tvärtom... Var det verkligen menad att det skulle stå "Idiot" i början hos Gunnar Ernblad som Kung Hippo? Jag tyckte jag höra Hasse Jonsson som Toad i slutet av delen med Hasse som Mario, hm... Förresten, som du nog kunde höra här så hade Hasse verkligen faktiskt två röstlägen för Toad. Förmodligen i de första avsnitten så var den pipig, men sedan så låter han normal. Antingen så var han normal för tillfället eller så kunde han inte stå ut med att låta pipig för att det gjorde ont eller något, men jag vet inte...

Förresten, man kan väl fråga Johan varför han inte fortsatte som Kung Koopa? Johan kunde kanske passa som Brödmannen... Och ett misstag med den engelska videon så glömde du att lägga till Kenneth Milldoffs namn, men, ja...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 31 maj 2025 kl. 00:42:17Wow, förmodligen den längsta hittills, plus att det är på svenska och engelska. Och, ja, vart ska man börja?...

Eftersom du gjorde ju dessa listorna förut så är väl dessa uppdaterade versioner? En del utav dina listor verkar även variera, av någon anledning. En del av dom har bara spelkaraktärer och andra har även andra karaktärer som du gjorde multilanguage videor på, hur kommer det sig? Undrar när du ska göra en sådan lista fast med kvinnor, förresten...

Jag trodde dock att du hatade Staffan Hallerstam som Tails, men detta säger tvärtom... Var det verkligen menad att det skulle stå "Idiot" i början hos Gunnar Ernblad som Kung Hippo? Jag tyckte jag höra Hasse Jonsson som Toad i slutet av delen med Hasse som Mario, hm... Förresten, som du nog kunde höra här så hade Hasse verkligen faktiskt två röstlägen för Toad. Förmodligen i de första avsnitten så var den pipig, men sedan så låter han normal. Antingen så var han normal för tillfället eller så kunde han inte stå ut med att låta pipig för att det gjorde ont eller något, men jag vet inte...

Förresten, man kan väl fråga Johan varför han inte fortsatte som Kung Koopa? Johan kunde kanske passa som Brödmannen... Och ett misstag med den engelska videon så glömde du att lägga till Kenneth Milldoffs namn, men, ja...
Brödmannen? Varför andra karaktärer medverkar med spelkaraktärer i vissa rankings är för att många dubbningar är ottillängliga. Skrev idiot på Gunnars Kung Hippo med mening & har alltid älskat Staffan som Tails. Kvinnorna rankas när jag är färdig med männen. När jag spelade in Fuskgubben glömde jag stoppa vid Toad så därför. Båda inspelningarna kommer från Hasses hyllning. Hoppas inte rösten skadade stackars älskling Hasse

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 31 maj 2025 kl. 11:08:38Brödmannen? Varför andra karaktärer medverkar med spelkaraktärer i vissa rankings är för att många dubbningar är ottillängliga. Skrev idiot på Gunnars Kung Hippo med mening & har alltid älskat Staffan som Tails. Kvinnorna rankas när jag är färdig med männen. När jag spelade in Fuskgubben glömde jag stoppa vid Toad så därför. Båda inspelningarna kommer från Hasses hyllning. Hoppas inte rösten skadade stackars älskling Hasse
Osäker vad han heter på svenska men det sägs att Ren & Stimpy har dubbats på svenska, och är lost media, tyvärr... Men där så medverkar det en superhjälte som heter Powdered Toast Man, och Johan Hedenbergs stämma hos Simon Belmont är lik denna brödsuperhjälten. Tror att Johan medverkade som övriga röster, men det kan ha varit Reine Brynolfsson kanske som har en liknande röst, men jag vet inte... Om det inte är Johan som har dubbat honom så är det förstås wasted potential...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 31 maj 2025 kl. 16:32:31Osäker vad han heter på svenska men det sägs att Ren & Stimpy har dubbats på svenska, och är lost media, tyvärr... Men där så medverkar det en superhjälte som heter Powdered Toast Man, och Johan Hedenbergs stämma hos Simon Belmont är lik denna brödsuperhjälten. Tror att Johan medverkade som övriga röster, men det kan ha varit Reine Brynolfsson kanske som har en liknande röst, men jag vet inte... Om det inte är Johan som har dubbat honom så är det förstås wasted potential...
En dubbning som jag verkligen vill höra, Johan hade varit otrolig men säg mig Skokaka: Är Johans inlevelse otrolig eller överreagerar han bara?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 31 maj 2025 kl. 17:04:09En dubbning som jag verkligen vill höra, Johan hade varit otrolig men säg mig Skokaka: Är Johans inlevelse otrolig eller överreagerar han bara?
Jag har inte hört Ren & Stimpy dubbningen, jag vill också väldigt gärna höra den. Jag syftade på hur "Brödmannens" engelska röst lät, förstås. Så... Om du syftar på hur Johan är som Simon eller Robotnik så är han verkligen otrolig.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 31 maj 2025 kl. 17:06:42Jag har inte hört Ren & Stimpy dubbningen, jag vill också väldigt gärna höra den. Jag syftade på hur "Brödmannens" engelska röst lät, förstås. Så... Om du syftar på hur Johan är som Simon eller Robotnik så är han verkligen otrolig.
Menade bara Robotnik, som Simon är han mer normal