Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 24 februari 2026 kl. 09:19:53Sista videon om AOSTH & jag tänker göra en lista av en annan multilanguage video, en annan ranking video är också planerad till nästa månad

https://www.youtube.com/watch?v=l59gU9S9I3I
Både Riccardo Peroni och Ghassan Al Debes påminner mig verkligen om Dick Eriksson.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 24 februari 2026 kl. 20:22:34Både Riccardo Peroni och Ghassan Al Debes påminner mig verkligen om Dick Eriksson.
Trolig ersättare för Carl Johan Rehbinder? 
Lyckades hitta en disney karaktär som ingen annan rankat: Professor Rattigan i Mästerdetektiven Basil Mus
Hittade också en spellista med låten på troligen alla språk som filmen dubbats på, kollar upp detta senare. Tänk om det blir nästa Halloween special, en språkranking & en annan video är planerade efter alla omgjorda rankings blivit omgjorda

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 24 februari 2026 kl. 20:34:41Trolig ersättare för Carl Johan Rehbinder?
Lyckades hitta en disney karaktär som ingen annan rankat: Professor Rattigan i Mästerdetektiven Basil Mus
Hittade också en spellista med låten på troligen alla språk som filmen dubbats på, kollar upp detta senare. Tänk om det blir nästa Halloween special, en språkranking & en annan video är planerade efter alla omgjorda rankings blivit omgjorda
Då är det andra gången det är en Disney skurk i Halloween.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 24 februari 2026 kl. 20:36:18Då är det andra gången det är en Disney skurk i Halloween.
Dessutom första gången en antagonist låt rankas, låter det bra för Skokaka?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 24 februari 2026 kl. 21:02:24Dessutom första gången en antagonist låt rankas, låter det bra för Skokaka?
Good to me! ;)

MOA

Skokaka

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 14:05:24Ångrar redan att jag skapade denna ranking

https://www.youtube.com/watch?v=1UJszMY0OEU
Vad är det för fel med denna? Du vet, eftersom det är första gången det är ett spel istället för en serie, det känns som om soundtracks i videon är från en serie medan vi hör karaktärens repliker. Kanske för att jag hört multilanguage videor många gånger. 

Original? Är det inte japanska som är det? Och engelska är den enda utan musik och det är mest att blomman ropar. Har förstås upptäckt att när man tävlar mot Wiggler så kommer blommorna att säga karaktärens namn, beror på vem som spelas. Och där hör du att han nyser i några, men det låter som att han säger att han är allergisk mot pollen i några språk... Eller är det detta han säger i de språken och översattes så? För på engelska så frågar han om han är allergisk mot sig själv. 

Ewout Eggink är Toad, han med? Och Rafael som heter Perro i efternamn... Betyder det inte hund på spanska? 

Så... Du skulle ta upp språk som spelet inte dubbades till och säga vilka som skulle passa som honom, va? Så... Jag TROR att det är något nytt eller en uppföljare eller uppdatering, men tydligen så sägs det att Rosalina kommer att vara spelbar och att Koopalings kommer att vara bossar...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet Igår kl. 22:22:32Vad är det för fel med denna? Du vet, eftersom det är första gången det är ett spel istället för en serie, det känns som om soundtracks i videon är från en serie medan vi hör karaktärens repliker. Kanske för att jag hört multilanguage videor många gånger.

Original? Är det inte japanska som är det? Och engelska är den enda utan musik och det är mest att blomman ropar. Har förstås upptäckt att när man tävlar mot Wiggler så kommer blommorna att säga karaktärens namn, beror på vem som spelas. Och där hör du att han nyser i några, men det låter som att han säger att han är allergisk mot pollen i några språk... Eller är det detta han säger i de språken och översattes så? För på engelska så frågar han om han är allergisk mot sig själv.

Ewout Eggink är Toad, han med? Och Rafael som heter Perro i efternamn... Betyder det inte hund på spanska?

Så... Du skulle ta upp språk som spelet inte dubbades till och säga vilka som skulle passa som honom, va? Så... Jag TROR att det är något nytt eller en uppföljare eller uppdatering, men tydligen så sägs det att Rosalina kommer att vara spelbar och att Koopalings kommer att vara bossar...
Rattigan får avgöra om Blomman blir olistad eller inte