Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  1 mars 2026 kl. 19:04:59Kommentar från en video:
Legendarisk Lasse Lunderskov
Hotel Mario var bara random fakta, Roger är ikonisk av en helt annan anledning
Nog på grund utav Asterix.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  1 mars 2026 kl. 19:31:34Nog på grund utav Asterix.
Yes så sant, Hotel Mario var bara random fakta när jag sökte på honom. Om jag inte nämnt det så är 2 videor planerade efter alla uppdaterade rankingar blivit uppdaterade

MOA

Skokaka

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 09:04:49Mest irriterande karaktären uppdaterad

https://www.youtube.com/watch?v=IXHIRALhWkY
Okej, random att detta kom efter Mulle. Jag antar att rösterna hos Alfred och Dolf är redan kompletta, förmodligen samma sak som med Dexter.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet Igår kl. 21:18:03Okej, random att detta kom efter Mulle. Jag antar att rösterna hos Alfred och Dolf är redan kompletta, förmodligen samma sak som med Dexter.
Yes, nu är det bara PowerPuffPinglorna & Kurage Den Hariga Hunden kvar & totalt 6 videor sammanlagt. Undrar Skokaka hur jag lyckades hitta polska dubbningen eller är det irrelevant?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 21:32:41Yes, nu är det bara PowerPuffPinglorna & Kurage Den Hariga Hunden kvar & totalt 6 videor sammanlagt. Undrar Skokaka hur jag lyckades hitta polska dubbningen eller är det irrelevant?
Har nog inte tänkt på det, men hur gjorde du?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet Igår kl. 22:31:40Har nog inte tänkt på det, men hur gjorde du?
Hittade avsnitt på en polsk sida & det var även där jag hittade polska dubbningen av PowerPuffPinglorna. Min bästa vän länkade sidan med credits till mig

Skokaka

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 23:35:21Hittade avsnitt på en polsk sida & det var även där jag hittade polska dubbningen av PowerPuffPinglorna. Min bästa vän länkade sidan med credits till mig
Trodde att jag var det. Men då blir det också en polsk dubbning för den serien, den med.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet Igår kl. 23:39:17Trodde att jag var det. Men då blir det också en polsk dubbning för den serien, den med.
Min bästa vän efter dig Skokaka.
Fick precis reda på vilka som spelar Dee Dee & Dexter i polska dubbningen, fick även reda på polska rösterna i den redan tillängliga dubbningen & tjeckiska rösterna i Duckula & att en annan polsk dubbning existerar. Isländska stod också med men det visste jag redan