Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Vaiana 2

Startat av E, 7 februari 2024 kl. 22:18:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 27 november 2024 kl. 14:19:44Tarzan och Jane  var från et tv serie som redan fanns , det här är fån tv serie som aldrig blev av sp mer som Atlantis – Milos återkomst ;)
Den här hade ju dock gått längre i produktionen som just serie än Milos återkomst.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 november 2024 kl. 14:14:13Jag är rädd just för att det var en TV-serie från början, vad hindrar det från att det bli något som Tarzan och Jane?
från vad jag har hört fattas ganska mycket kött på benen, eftersom mycket character development  behövdes klippas bort för att göra en del streaming serie längden av en animerad film.

Det är vad recessioner jag sett saft
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 27 november 2024 kl. 14:22:30från vad jag har hört fattas ganska mycket kött på benen, eftersom mycket character development  behövdes klippas bort för att göra en del streaming serie längden av en animerad film.

Det är vad recessioner jag sett saft
De borde göra en Astrid Lindgren, att släppa den både som film och serie.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 november 2024 kl. 14:24:01De borde göra en Astrid Lindgren, att släppa den både som film och serie.
De känner nog inte till att Astrid gjord detta,

gstone

The rocks mamma har en cameo :)

hon gör rösten till en bybo :)

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 november 2024 kl. 12:41:03Hoppas att någon här på forumet är snabb nog att hinna fota alla creditsen den dagen.  :D
Jag hoppas också att någon kan fotografera av dubbcredits så fort som möjligt. Jag har själv tänkt att gå och se filmen, men det är tveksamt om det kommer gå under helgen då det i Skellefteå är väldigt många bokade redan nu - fredag och lördag är helt fullsatt, så då är det kört; men på söndag finns det än så länge en del lediga platser...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 28 november 2024 kl. 13:13:20Jag hoppas också att någon kan fotografera av dubbcredits så fort som möjligt. Jag har själv tänkt att gå och se filmen, men det är tveksamt om det kommer gå under helgen då det i Skellefteå är väldigt många bokade redan nu - fredag och lördag är helt fullsatt, så då är det kört; men på söndag finns det än så länge en del lediga platser...
Jag tänker fota på söndag 

gstone

Disneyfantasten

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 november 2024 kl. 16:36:24Honom har jag då aldrig någonsin hört talas om förut...
han är 19 född 2005

Erika

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 november 2024 kl. 16:36:24Honom har jag då aldrig någonsin hört talas om förut...
Han har medverkat i flertalet dubbningar de senaste 8-10 åren (kanske längre än så?), t. ex. har han gjort rösten till Chip i Skönheten och odjuret (2017).

Disneyfantasten

Köpte biljetter idag, kommer att se filmen på lördag.

gstone

Steffan Rudvall

Sydsvenskan beskriver den som "Urvattnad story men magisk animation" verkar inte direkt lovande...