Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Vaiana 2

Startat av E, 7 februari 2024 kl. 22:18:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

gstone

gstone

Farmor Tala kommer behöva en ny svensk röst :(

Elios

Såg trailern idag. Den verkar väldigt lovande.  ;D

gstone

Här är dem nya trailern på svenska 

gstone

Undrar vilka dom svenska rösterna kommer bli 🤔

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 30 oktober 2024 kl. 23:52:45Undrar vilka dom svenska rösterna kommer bli 🤔
Personligen skulle jag bli förvånad om inte Wiktoria Johansson och Björn Bengtsson repriserar sina roller. Om inte någon av dem är upptagna med projekt på annan ort än Stockholm känns det väl som ganska givet att de bör ställa upp.

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 31 oktober 2024 kl. 00:27:35Personligen skulle jag bli förvånad om inte Wiktoria Johansson och Björn Bengtsson repriserar sina roller. Om inte någon av dem är upptagna med projekt på annan ort än Stockholm känns det väl som ganska givet att de bör ställa upp.
Jag tänker detsamma som du, dels var de ju med i trailerna och dels har ju Björn dubbat mycket genom åren medans Wiktoria repriserat sin roll ända sedan karaktären gjorde sin debut.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 31 oktober 2024 kl. 00:27:35Personligen skulle jag bli förvånad om inte Wiktoria Johansson och Björn Bengtsson repriserar sina roller. Om inte någon av dem är upptagna med projekt på annan ort än Stockholm känns det väl som ganska givet att de bör ställa upp.
Vi för ser hur det blir med Vaiana's föräldrar 

Farmor Tala är ju ett stort frågetecken  ❓ det blir spännande.

tror my Holmsten skulle passa.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 31 oktober 2024 kl. 10:42:21Farmor Tala är ju ett stort frågetecken  ❓ det blir spännande.

tror my Holmsten skulle passa.
Kommer farmor Tala ens vara med i filmen...?

Nu var det inte direkt igår jag såg Vaiana, men jag ville minnas att farmor Tala dog i den första filmen...?

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 31 oktober 2024 kl. 11:18:28Kommer farmor Tala ens vara med i filmen...?

Nu var det inte direkt igår jag såg Vaiana, men jag ville minnas att farmor Tala dog i den första filmen...?
Det gjorde hon, men hennes själ kom som en mantarocka, så det är möjligt att den själen är med även i denna film.

Simon Axelsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 31 oktober 2024 kl. 11:35:16Det gjorde hon, men hennes själ kom som en mantarocka, så det är möjligt att den själen är med även i denna film.
I trailern kramar hon om Talas själ vid ett tillfälle. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 31 oktober 2024 kl. 11:18:28Kommer farmor Tala ens vara med i filmen...?

hon står med på rollistor online

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats