Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Vaiana 2

Startat av E, 7 februari 2024 kl. 22:18:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Adam Larsson

Citat från: gstone skrivet  1 december 2024 kl. 09:21:14Jag ska se Vaiana 2 idag
Skulle du kunna fota av credits? Ett par skärmbilder är lite otydliga...

gstone

Citat från: Adam Larsson skrivet  1 december 2024 kl. 11:22:47Skulle du kunna fota av credits? Ett par skärmbilder är lite otydliga...
Självklart 

men kan inte lova att dom blir prefekta 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Precis när eftertexterna till Vaiana 2 började rulla fick jag slut på batteri så jag kunde inte fota

Disneyfantasten

Skulle gissa att filmen kanske kommer på DVD/Bluray under våren...

Daniel Hofverberg

Citat från: Adam Larsson skrivet  1 december 2024 kl. 11:22:47Skulle du kunna fota av credits? Ett par skärmbilder är lite otydliga...
Jag såg filmen igår och försökte fotografera av credits, men har inte hunnit gå igenom än för att se om bilderna blev läsbara. Jag kollar upp det när jag kommer hem från jobbet. :)

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 december 2024 kl. 09:23:03Jag såg filmen igår och försökte fotografera av credits, men har inte hunnit gå igenom än för att se om bilderna blev läsbara. Jag kollar upp det när jag kommer hem från jobbet. :)
På tal om det, i samma veva som du uppdaterar credit-avdelningen med filmen, skulle du då kunna passa på att uppdatera Once Upon A Studio också, så att vi får två flugor i en smäll?

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 december 2024 kl. 09:24:41På tal om det, i samma veva som du uppdaterar credit-avdelningen med filmen, skulle du då kunna passa på att uppdatera Once Upon A Studio också, så att vi får två flugor i en smäll?
Jag håller helt med Disneyfantasten

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 december 2024 kl. 09:24:41På tal om det, i samma veva som du uppdaterar credit-avdelningen med filmen, skulle du då kunna passa på att uppdatera Once Upon A Studio också, så att vi får två flugor i en smäll?
Jag jobbar på saken. :)

Lillefot

Ursäkta bumpen, men idag har jag nu sett filmen på bio och den är kort och gott "fine". Inte riktigt i samma klass som den första filmen, och några delar av handlingen kunde ha fått mer utrymme (som
Spoiler
fladdermusdamen som jag först trodde skulle vara en av antagonisterna
[close]
). Men den var fortfarande underhållande och en klar förbättring jämfört med Önskan, då den inte led av sån idenditetsbrist.

7.5 i betyg får den därmed.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Disneyfantasten

Jag trodde också först att Matangl (kvinnan med fladdermössen) skulle vara en antagonist, men det verkar som att hon hjälpte huvudkaraktärerna, så hon är lite mer av en anti-hero eller neutral karaktär.

gstone

blu ray kommer ha masa extra material :D

Anders M Olsson

Citat från: gstone skrivet 28 januari 2025 kl. 15:26:01blu ray kommer ha masa extra material :D
Källa?
Gäller det här den svenska utgåvan, eller något annat lands utgåva? I så fall vilket land?

gstone

Citat från: Anders M Olsson skrivet 28 januari 2025 kl. 16:21:07Källa?
Gäller det här den svenska utgåvan, eller något annat lands utgåva? I så fall vilket land?
USA tror jag 

gstone

gstone

Citat från: Anders M Olsson skrivet 28 januari 2025 kl. 16:21:07Gäller det här den svenska utgåvan, eller något annat lands utgåva? 
Desto värre vet vi ingen om den svenska utgåvan än men jag hoppas den har samma bonus matrial  :)