Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Disneyfantastens rebootade dubbningskollage (diskussionstråd)

Startat av Disneyfantasten, 21 februari 2024 kl. 12:51:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Disneyfantasten

Nu har jag alltså lagt till beskrivningarna i Christian Hedlunds och Linn Ehrners kollage.  :)

Will Siv

Då kan jag börja komma fler karaktärer  :)

Tillägg för Amanda Jennefors.   

Säg till om bilderna inte är tillräckligt bra.....
- what.

Disneyfantasten

Här har jag hittat bilder på Davy Jones (till Anders Öjebo) och Dumme Dan (till Hasse Andersson) från Mumfie:)

https://www.imdb.com/title/tt3451786/

https://www.imdb.com/title/tt3451760/

Jag kommer då och då att fortsätta med att leta upp bilder till mina kommande dubbnings-kollage för att vara "framtids-säker" så att säga.

Disneyfantasten

Så, jag har uppdaterat min reboot-tråd med ytterligare några uppdaterade kollage...

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 31 januari 2025 kl. 14:58:48Så, jag har uppdaterat min reboot-tråd med ytterligare några uppdaterade kollage...
Dock så nämndes det ingen lista över vad karaktärerna heter eller vart de kommer ifrån i dessa nya...

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet  1 februari 2025 kl. 21:42:35Dock så nämndes det ingen lista över vad karaktärerna heter eller vart de kommer ifrån i dessa nya...
Nej, jag vet, det tog en del tid att förnya kollagen, men jag lovar att jag kommer att skriva in beskrivningarna tids nog.

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet  1 februari 2025 kl. 21:42:35Dock så nämndes det ingen lista över vad karaktärerna heter eller vart de kommer ifrån i dessa nya...
Okej, nu har jag redigerat inläggen och lagt till beskrivningar.  :)

Disneyfantasten

Nu finns även mina uppdateringar av Bert-Åke Varg och Sture Ström.

Disneyfantasten

Citat från: A skrivet  7 februari 2025 kl. 10:15:53Inga Easter Egg?
Jag vet tyvärr inte hur man fixar Easter Egg.

Iallafall så finns nu Stig Grybe och Charlie Elvegård i tråden.

Disneyfantasten

Disneyfantasten

Nu finns min uppdatering av Gunnar Ernblad i tråden, den tog mig en hel del tid att göra och därför har listan med karaktärer inte kommit dit ännu, men jag lovar att fylla i den tids nog.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 februari 2025 kl. 12:27:14Nu finns min uppdatering av Gunnar Ernblad i tråden, den tog mig en hel del tid att göra och därför har listan med karaktärer inte kommit dit ännu, men jag lovar att fylla i den tids nog.
Ja tar nog lång tid att lista alla karaktärer & det finns ändå plats för fler som Mr Bighead i Rockos Modern Life