Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Tradera ovanligheter

Startat av Jonas9881, 25 februari 2024 kl. 00:16:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

gstone

gstone

gstone

gstone

moviefan

Brukar ni handla ofta på tradera ?  Jag köpte nyligen Månprinsessan på bluray. 

gstone

Citat från: moviefan skrivet 21 februari 2025 kl. 19:09:08Brukar ni handla ofta på tradera ?  Jag köpte nyligen Månprinsessan på bluray.
flera gånger i veckan

gstone

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: moviefan skrivet 21 februari 2025 kl. 19:09:08Brukar ni handla ofta på tradera ? 
Alldeles för ofta, är nog det korta svaret - mina bokhyllor här hemma börjar bli överfulla... ;)

TonyTonka

Citat från: moviefan skrivet 21 februari 2025 kl. 19:09:08Brukar ni handla ofta på tradera ?  Jag köpte nyligen Månprinsessan på bluray.
Svar ja, men nu har jag inte gjort det på ett tag på grund av att jag nästan skuldsatte mig på grund av all skit jag köpte. xD
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Oscar Isaksson

Citat från: moviefan skrivet 21 februari 2025 kl. 19:09:08Brukar ni handla ofta på tradera ?
Inte längre. Jag är väldigt smal i min köpsmak och då dyker det inte upp så mycket som faller mig i smaken. Jag är inte direkt så mycket för att äga... om vi inte talar om mark.

Lillefot

Lite då och då. Oftast blir det retrospel, utgångna filmer eller saker till datorn.

För tillfället är dock min ekonomi inte särskilt stabil, så det var ett tag sedan jag handlade. Och nu när köparskyddet är obligatoriskt (vilket medför extra kostnader som inte kan väljas bort) är det inte lika lockande att använda dem.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.