Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Smurfar (2025)

Startat av gstone, 11 april 2024 kl. 20:18:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 26 juni 2025 kl. 13:47:22stavade jag fel ?
Ja, du menade nog pompa och ståt - det är något helt annat än pumpa och stått... ;)

Will Siv

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 juni 2025 kl. 15:23:11Ja, du menade nog pompa och ståt - det är något helt annat än pumpa och stått... ;)
Verkar vara autokorrekt som strular.......
- what.

gstone

Dessa fyra karaktärer spelas av antingen Anders Öjebo , Anna Isbäck,
Annica Semdius Daniel Sjöberg ,  Carla Abrahamsen  och eller Mikael Regenholz . 

Tror ni teoretiskt man skulle kunna urskilja vem so, spelar och inte spelar vem av dom ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet 11 juli 2025 kl. 11:34:50Det är alltså Lisa Ajax som är den svenska rösten till Smurfan.

https://www.moviezine.se/nyheter/smygpremiar-for-smurfar-med-lisa-ajax-som-smurfan
Hennes tredje dubbning, hittar två när jag söker på Svenska röster & credits, men det kan förstås finnas fler som inte står med.

gstone

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 juli 2025 kl. 11:46:22Hennes tredje dubbning, hittar två när jag söker på Svenska röster & credits, men det kan förstås finnas fler som inte står med.
Ville hon inte berätta att hon dubbat eller hur var det? Inte för att jag bryr mig

gstone

Citat från: MOA skrivet 11 juli 2025 kl. 14:40:21Ville hon inte berätta att hon dubbat eller hur var det? Inte för att jag bryr mig
Studion ville göra en stor grej av tillkännagivande 

där av detta 

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 11 juli 2025 kl. 11:34:50Det är alltså Lisa Ajax som är den svenska rösten till Smurfan.

https://www.moviezine.se/nyheter/smygpremiar-for-smurfar-med-lisa-ajax-som-smurfan
På norska är det Ulrikke Brandstorp, mer känd som Ulrikke,

MOA

Citat från: gstone skrivet 11 juli 2025 kl. 14:50:20På norska är det Ulrikke Brandstorp, mer känd som Ulrikke,
Norska Mirabel Madrigal som sägs vara den bästa rösten till Mirabel

Monsieur Hulot

Daniel Hofverberg

Jag har fått den kompletta creditlistan idag, så idag är tydligen den första dagen de får gå ut med det. Ett bra val, Lisa Ajax tycker jag mycket om. :)

Creditlistan kommer ut inom kort, men kan nämna att det är Iyuno som står för dubben och Alicia Åberg som har regisserat (med all säkerhet regisserande tekniker).

Mclovin

Gick på förhandsvisning imorse och lyckades fota creditlistan, dock var städbelysningen på.

En liten svampbob kortfilm började innan filmen, dock utan tal/röster.

Will Siv

Citat från: Mclovin skrivet 12 juli 2025 kl. 15:13:00Gick på förhandsvisning imorse och lyckades fota creditlistan, dock var städbelysningen på.

En liten svampbob kortfilm började innan filmen, dock utan tal/röster.
- what.

gstone

jag fotade också credits 

för jag var ändå kvar i salongen för jag skrev.