Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Var har ni hittat era profilbilder?

Startat av Jonas9881, 27 maj 2024 kl. 00:07:51

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Bib skrivet 29 maj 2024 kl. 20:16:11Det är Bic loggan men med ett B istället för det sista c:et så det passar med mitt användarnamn.
Bib, vad är ens BIC?

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 29 maj 2024 kl. 20:19:04Bib, vad är ens BIC?
De gör allt ifrån rakhyvlar till pennor och tändare.

Anders M Olsson

Citat från: MOA skrivet 29 maj 2024 kl. 20:19:04Bib, vad är ens BIC?
Har du aldrig hållit i en kulspetspenna av fabrikat Bic? :)

När jag lärde mig franska i skolan fick vi lära oss att kulspetspenna egentligen heter "stylo à bille" på franska, men det är det ingen som säger. Bic är så totalt marknadsdominerande att alla fransmän kallar kulspetspennor för "bic", även om de i undantagsfall skulle vara av annat fabrikat... :)

Bic är inget initialord, utan efternamnet på en av företagets grundare. Han hette egentligen Bich, men kortade det för att det inte skulle uttalas fel på andra språk.

MOA

Bäst att jag laddar upp nu när jag bytt profilbild
Kid_Icarus_Captain_N.jpg

Jonas9881

Citat från: MOA skrivet  1 juni 2024 kl. 10:45:07Bäst att jag laddar upp nu när jag bytt profilbild
Kid_Icarus_Captain_N.jpg
Fast vill bara berätta att det förklarar fortfarande inte var du har hittat den.

Ämnet var ju var har ni hittat profilbilderna.

Jag ser att det står kid icarus captain N, så det är väl så pojken heter.
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

MOA

Citat från: Jonas9881 skrivet  1 juni 2024 kl. 12:39:21Fast vill bara berätta att det förklarar fortfarande inte var du har hittat den.

Ämnet var ju var har ni hittat profilbilderna.

Jag ser att det står kid icarus captain N, så det är väl så pojken heter.
Yes sök bara så kommer han fram