Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Havets Sång (svenska)

Startat av doctormirabilis, 13 juni 2024 kl. 13:00:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

doctormirabilis

Har "Havets sång" (2014) släppts på skiva i svensk dubb? Verkar finnas på svenska på streamingtjänster (och även listad på typ Folkets bio) men kan inte hitta en köpeversion i svensk version. Någon som har koll? Skulle gärna få tag på den i svensk version ... lagligt. 

Steffan Rudvall

Citat från: doctormirabilis skrivet 13 juni 2024 kl. 13:00:56Har "Havets sång" (2014) släppts på skiva i svensk dubb? Verkar finnas på svenska på streamingtjänster (och även listad på typ Folkets bio) men kan inte hitta en köpeversion i svensk version. Någon som har koll? Skulle gärna få tag på den i svensk version ... lagligt.
På skiva? Det var första gången jag har hört någon referera till "på DVD" som på skiva...  :)

Men hur som helst finns det tyvärr inget som tyder på att filmen skulle ha släppts på någon slags fysisk media i Sverige.

doctormirabilis

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 juni 2024 kl. 13:50:53På skiva? Det var första gången jag har hört någon referera till "på DVD" som på skiva...  :)

Men hur som helst finns det tyvärr inget som tyder på att filmen skulle ha släppts på någon slags fysisk media i Sverige.
Nej jag misstänkte det. Ja jag tänkte den var så pass ny att det kunde finnas både blu och dvd, så skiva kändes som en bra kompromiss. 

Synd, men kanske får kolla om amazon eller vilka det nu var, verkligen har den på svenska. Vore kul att se med barnen.