Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Donald Sutherland är död

Startat av gstone, 20 juni 2024 kl. 20:30:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Donald Sutherland har dött , 

Han och Effie Trinket var det bästa med Hunger Spelen.

Han gjorde många bra andra roller som Klute och Buffy the vampirre slayer.

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Elios

Han var riktigt grym även i Italian Job ::)

gstone

Han kommer nog bli dubba till svenska för första( och nu självklart även sista ) gång när väl Ozi: Voice of the Forest kommer till Sverige ;)

TVARK Sweden

Kanske en av de få skådespelare som hade hög lägsta nivå precis som Denzel Washington i mitt tyckte  :)
TV och filmsamlare.
Har över 600 timmar digitaliserat material från VHS samt över 1000 DVD skivor med inspelningar.

DingoPictures2005

Citat från: gstone skrivet 20 juni 2024 kl. 20:30:13Donald Sutherland har dött ,

Han och Effie Trinket var det bästa med Hunger Spelen.

Han gjorde många bra andra roller som Klute och Buffy the vampirre slayer.
Han var också Pappa till Kiefer Sutherland som spelar i Stand by Me bland annat.

gstone

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 18 juli 2024 kl. 20:11:23Han var också Pappa till Kiefer Sutherland som spelar i Stand by Me bland annat.
Jag tänker mer på 24 och Lost Boys när jag hör Kiefer Sutherland.

Jag har aldrig sett Stand by Me, har dock seg Family Guy parodin  ;D

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 19 juli 2024 kl. 00:27:36Jag tänker mer på 24 och Lost Boys när jag hör Kiefer Sutherland.

Jag har aldrig sett Stand by Me, har dock seg Family Guy parodin  ;D
Det beror nog mycket på hur gammal man är. Stand By Me var väldigt känd för sin tid, men är ju en film från 1986; så det är väl inget som yngre generationer lär vara alltför väl bekanta med. Jag menar, merparten brukar ju inte lägga alltför mycket tid på att se filmer producerade innan de själva föddes...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 19 juli 2024 kl. 01:16:34Det beror nog mycket på hur gammal man är. Stand By Me var väldigt känd för sin tid, men är ju en film från 1986; så det är väl inget som yngre generationer lär vara alltför väl bekanta med. Jag menar, merparten brukar ju inte lägga alltför mycket tid på att se filmer producerade innan de själva föddes...
Filmen utspelar sig ju också på 50-talet och handlar mycket om nostalgi för en nu svunnen  era( precise som DET en anan Stephen King berättelse )