Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Snövit (2025)

Startat av PatoskyeIII, 15 augusti 2024 kl. 15:44:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Tänker se dem 23/3 kommer med credits efter det

Har redan bokat biljetter.

Fotar gärna och bidra med röster
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Jag vill inte bli avstängd så jag ska försöka att inte läsa dom inlägg i den här tråden som är allt för hemska 

Jag kan ha humörs problem 

Erika

Citat från: gstone skrivet 11 mars 2025 kl. 14:03:52Jag vill inte bli avstängd så jag ska försöka att inte läsa dom inlägg i den här tråden som är allt för hemska

Jag kan ha humörs problem
:-[

Ber om ursäkt för om jag lät för hård, kommer nog ge filmen en chans. :)

gstone

Tänket bidra med credits och har redan biljetter så efter 23/5 kommer ni nog garneratat få credits så vidare inte min mobil blir full eller för slut på batterier

Då brukar ha med en portabel laddare nät jag lämnar huset  ;)

gstone

Toker kommer vara filmens berättare

så filmen kommer berättas av toker från någon tidåunkt efter allt har hänt

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 13 mars 2025 kl. 21:58:17Toker kommer vara filmens berättare

så filmen kommer berättas av toker från någon tidåunkt efter allt har hänt
Är inte Toker stum...? Ska han berätta via teckenspråk då, eller...?

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 mars 2025 kl. 21:59:47Är inte Toker stum...? Ska han berätta via teckenspråk då, eller...?
Ja det låter helt klart könstigt, hur tänkte dom här? Tror inte att biljetterna ökat men svara om jag har fel

E

Citat från: MOA skrivet 11 mars 2025 kl. 14:01:51Gal Gadot & Rachel Zegler vill verkligen inte prata med varandra, dåligt skådespel gör det hela så stelt, tänker aldrig skaffa biljett till filmen
Hur förklarar du då att dom båda besökte D23 och Oscarsgalan?😏 Fattar du inte att allting som du läser på internet eller hör i nån random YouTube video är INTE sant varje gång?🤣

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 mars 2025 kl. 21:59:47Är inte Toker stum...? Ska han berätta via teckenspråk då, eller...?

jag tror du tar det för bokstavligt han berättar det för publiken genom  tredje person berättaren 

Dom klipper nog inte till att han sitter och berättar för någon 

Det är  han liksom som att ser tillbaka på något som händer för  länge sedan 

Det rör sig nästan utan tvekan om någon slags inre monolog,

gstone

Har aldrig sett en film där en stum karaktär i själv handlingen har en innte monolog ?

det känns som detta är något är ett nerrative device som använts förut.

gstone

Citat från: gstone skrivet 13 mars 2025 kl. 22:17:39Har aldrig sett en film där en stum karaktär i själv handlingen har en innte monolog ?

det känns som detta är något är ett nerrative device som använts förut.
Jag minns i alla fall en bok som jag läste som hette Confessions of an Ugly Stepsister där det visades sig att den stumma karaktären i själva handlingen var den som berättade alltid från någon punkt längre fram :)

gstone

Vi har fått lite info om dubbning

Josefin Wassler är med i kören  :)

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 14 mars 2025 kl. 09:20:57Vi har fått lite info om dubbning

Josefin Wassler är med i kören  :)
Vem är det?

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 mars 2025 kl. 09:51:36Vem är det?
Josefine Wassler (hon stavar namnet med E) är huvudsakligen sångare och musikalartist; frilansande sådan.

gstone