Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Snövit (2025)

Startat av PatoskyeIII, 15 augusti 2024 kl. 15:44:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Cecilia Wrangel Skoug  är med i körem tillsammans med Anna Isbäck, Matilda Smedius och Josefine Wassler

Johan Lejdemyr verkar också iblandade bakom kulisserna

https://www.instagram.com/p/DHLKYn3udr7/

gstone

Info om finiska dubbningen

https://www.instagram.com/p/DHMK3l1t6si/

Snövit❤️ @lumiaunio
Onda Drottnigen🍎 @heljaheikkinen
Jonathan💚 @lauriamikkola
Magisk spegel 🪞 @jiipeesalo
Klocker📖 @petrus.kahkonen
Butter🩶 @anttiljpaakkonen
Glader🍗 @martti.manninen
Prosit🦠 @jukka.nylund
Trötter 🛏� @leppanen.tuukka
Blyger🙊 @piispahenri
Toker🧸 @toimiiko
Jägaren🗡� @tidjanbaofficial
Kapten för vakten ⚔️ @markusartisti
Bra kung 👑 @aaro_wichmann
älskade drottning 👑 @annimariakajos
Quigg🏹 @oskuarila
Maple🏹 @sandhjaofficial
Bingley🏹 @panukangas
Finch🏹 @aleksiaromaaa
Farno🏹 @samulipetrus
Ung Snövit ❣️ Sintu Westman

Robert Cronholt

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 mars 2025 kl. 21:59:47Är inte Toker stum...? Ska han berätta via teckenspråk då, eller...?
Allt kommer att bli tydligt och klart när du ser filmen. :)

Daniel Hofverberg

Citat från: Robert Cronholt skrivet 15 mars 2025 kl. 13:19:12Allt kommer att bli tydligt och klart när du ser filmen. :)
Spännande... :)

Om inget oförutsett inträffar planerar jag att se filmen nästa helg.

MOA

Citat från: Robert Cronholt skrivet 15 mars 2025 kl. 13:19:12Allt kommer att bli tydligt och klart när du ser filmen. :)
Hallå översättare, tänker som sagt inte se filmen men hoppas översättningen blir bra

gstone

Vilken ära att han dubb legend på förutomet :D
Om du är den riktiga  Robert Cronholt, måste jag säga at hag anser att du är ett geni :D

Robert Cronholt

Citat från: MOA skrivet 15 mars 2025 kl. 14:01:42Hallå översättare, tänker som sagt inte se filmen men hoppas översättningen blir bra
Ja, det hoppas jag såklart att folk tycker att den blev.

Robert Cronholt

Citat från: gstone skrivet 15 mars 2025 kl. 16:00:41Vilken ära att han dubb legend på förutomet :D
Om du är den riktiga  Robert Cronholt, måste jag säga at hag anser att du är ett geni :D
Det var ju otroligt snällt sagt, tack så mycket!

gstone

Citat från: Robert Cronholt skrivet 15 mars 2025 kl. 21:17:27Det var ju otroligt snällt sagt, tack så mycket!
du är den bästa översättare vi har sverige :) :D

i alla sedan Britt G. Hallqvist dog

gstone

Citat från: Robert Cronholt skrivet 15 mars 2025 kl. 21:17:27Det var ju otroligt snällt sagt, tack så mycket!
Rätt mej om jag har fel, mem vist översätter även sånger i dom Disney filmer dom dubbar ?

Eller ör det säg bara om dialog ?

gstone

Det är tur att pga Robert Cronholt svenska översättningar är Disney filmer är i så goda händer ;D

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 15 mars 2025 kl. 21:19:29du är den bästa översättare vi har sverige :) :D

i alla sedan Britt G. Hallqvist dog
Vem är det? Henne har jag då aldrig någonsin hört talas om förut.

Robert Cronholt

Citat från: gstone skrivet 15 mars 2025 kl. 16:00:41Vilken ära att han dubb legend på förutomet :D
Citat från: gstone skrivet 15 mars 2025 kl. 21:24:44Rätt mej om jag har fel, mem vist översätter även sånger i dom Disney filmer dom dubbar ?

Eller ör det säg bara om dialog ?
Jag tror din fråga är om jag översätter både dialog och sångtexter, och svaret är ja, det gör jag. 🙂

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 mars 2025 kl. 21:31:38Vem är det? Henne har jag då aldrig någonsin hört talas om förut.
hon översatta bara böker ;)
mest klassiska barn böker