Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Snövit (2025)

Startat av PatoskyeIII, 15 augusti 2024 kl. 15:44:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Röstskådespelarna för dom sju dvärgarna är

Andrew Barth Feldman som Toker
Tituss Burgess som Blyger
Martin Klebba som Butter
Jason Kravits som Prusit
George Salazar som Glader
Jeremy Swift som Kloker
Andrew Grotelueschen som Trötter

https://www.awn.com/news/disneys-snow-white-legacy-featurette-revisits-1937-classic
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Lilla My

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 22 februari 2025 kl. 19:36:37Hahaha, jisses...

Skadeglädje är väldigt fullt och jag ser framemot denna film.

gstone

MOA

Citat från: gstone skrivet 22 februari 2025 kl. 20:00:09Vill du ta bort inlägget eller ska vi bråka ?
Bråka på, filmen kommer bara gå raka vägen ner till skithålet

MOA

gstone

gstone

Citat från: MOA skrivet 22 februari 2025 kl. 22:00:40Bråka på, filmen kommer bara gå raka vägen ner till skithålet
jag vill inte någon negativet i den här tråde >:(

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet 22 februari 2025 kl. 22:08:05du kommer hamna i helvetet
Gstone,  Hur många gånger ska man behöva säga till dig att alla har rätt till sina egna åsikter? Istället för att skriva "Jag hatar dig >:( >:( >:( >:( >:( ", "du kommer hamna i helvetet" & "du är en ond människa >:( " kan du skriva varför du inte håller med henne.

gstone

VARFÖR SKRIVER NI SÅ HÄR

VILL NI ATT JAG SKA BLI RASANDE !?

jag kräver bara positivet om Snövit(2025) i den här tråen !

gstone

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 22 februari 2025 kl. 22:10:35Gaston Hur många gånger ska man behöva säga till dig att alla har rätt till sina egna åsikter? Istället för att skriva "Jag hatar dig >:( >:( >:( >:( >:( " & "du kommer hamna i helvetet" kan du skriva varför du inte håller med henne.
jag vill inte behöva läsa sådan här när jag går in i tråden :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
vill du att jag ska mp dåligt !!!!?

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet 22 februari 2025 kl. 22:11:53jag vill inte behöva läsa sådan här när jag går in i tråden :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
vill du att jag ska mp dåligt !!!!?
Du är en vuxen människa, du måste lära dig att respektera andras åsikter. Dessutom måste man vara ganska känslig om en Disneyfilm ska påverka ens mående.

gstone

Jag tar bort det jag skrev om MOA monstret tar bort det hon skrev :'( :'( :'(

gstone

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 22 februari 2025 kl. 22:10:35Gstone,  Hur många gånger ska man behöva säga till dig att alla har rätt till sina egna åsikter? Istället för att skriva "Jag hatar dig >:( >:( >:( >:( >:( ", "du kommer hamna i helvetet" & "du är en ond människa >:( " kan du skriva varför du inte håller med henne.
Möts jag av fientlighet svarar jag med  fientlighet

Erika

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 22 februari 2025 kl. 22:14:51Du är en vuxen människa, du måste lära dig att respektera andras åsikter. Dessutom måste man vara ganska känslig om en Disneyfilm ska påverka ens mående.
Håller fullständigt med.

Citat från: gstone skrivet 22 februari 2025 kl. 22:10:45VARFÖR SKRIVER NI SÅ HÄR

VILL NI ATT JAG SKA BLI RASANDE !?

jag kräver bara positivet om Snövit(2025) i den här tråen !
Man får tycka vad man vill om en film, bara man försöker förklara varför man tycker så. Annars kan du alltid ignorera de negativa åsikterna.