Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

A Minecraft Movie.

Startat av Will Siv, 5 september 2024 kl. 09:02:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet 23 januari 2025 kl. 22:10:03Nånting jag kom på nu.

Undrar om Joakim Jennefors kommer spela en bybo.
"Jag har ingen själ."

MOA

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 23 januari 2025 kl. 23:31:40Bläckvard eller?
Ja, jag citerade honom, då detta är nog uppenbarligen vart Will Siv fick inspirationen ifrån.

gstone

Här den sista trailern dubbade till svenska och allt  :)❤️❤️☺️

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

A

Citat från: gstone skrivet 27 februari 2025 kl. 22:57:03Här den sista trailern dubbade till svenska och allt  :)❤️❤️☺️
Går ifrån traditionerna hör man, ingen Lawrence som dubbar Jack Black det är ju typ Anton Olofsson

gstone

Nu har McDonald's Minecraft movie leksaker och en speciell Minecraft meny  ;D

CitatAktuellt i Happy Meal
MINECRAFT

Happy Meal-boxen fylls med Minecraft! Varje Happy Meal innehåller en rörlig Block Head-figur eller ett Block Worlds-set samt tillhörande klistermärken. Varmt välkomna in!

CitatMcDonald's x A Minecraft Movie
McDonald's och A Minecraft Movie i ett exklusivt samarbete. Fira filmens biopremiär med en helt ny spelinspirerad upplevelse. Välj mellan A Minecraft Movie Meal Pro eller A Minecraft Movie Meal N00B – och när du beställer via Foodora får du chansen att samla exklusiva Minecraft-collectibles. En episk chans för alla fans av den ikoniska pixliga världen! 🎮🍔

gstone

Dom svenska rösterna är Jens Bergensten, Chief Creative Officer på spelföretaget Mojang som skapade Minecraft, lMinecraft YouTubers, Matinbum och Ufoxsm och  Christine Meltzer.

https://www.moviezine.se/nyheter/christine-meltzer-bland-rosterna-i-svenskdubbade-a-minecraft-movie

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet  3 april 2025 kl. 21:31:02Dom svenska rösterna är Jens Bergensten, Chief Creative Officer på spelföretaget Mojang som skapade Minecraft, lMinecraft YouTubers, Matinbum och Ufoxsm och  Christine Meltzer.

https://www.moviezine.se/nyheter/christine-meltzer-bland-rosterna-i-svenskdubbade-a-minecraft-movie
Fast det där är ju knappast alla röster. Majoriteten av de där lär inte har mer än nån eller några småroller.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet  3 april 2025 kl. 23:00:23Fast det där är ju knappast alla röster. Majoriteten av de där lär inte har mer än nån eller några småroller.
jag är benägen att hålla med , dessa är nog mest cameos

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  3 april 2025 kl. 21:31:02Dom svenska rösterna är Jens Bergensten, Chief Creative Officer på spelföretaget Mojang som skapade Minecraft, lMinecraft YouTubers, Matinbum och Ufoxsm och  Christine Meltzer.

Ska det andra och tredje fetstilade föreställa namn...? ???

Nu har jag i alla fall precis fått creditlista från Warner Bros. - jag ska försöka skriva av och lägga upp så fort som möjligt, men jag börjar känna mig krasslig med snuva och hosta; så jag kan inte lova när det blir... :(

Simon Axelsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 april 2025 kl. 14:19:55Ska det andra och tredje fetstilade föreställa namn...?  ???
Det är deras namn på YouTube.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet  4 april 2025 kl. 14:24:12Det är deras namn på YouTube.
Vilka är deras riktiga namn?

Skulle gissa att de valt att behålla YouTube-namnen i rollistan för att dra till sig publik (ungefär som de gjorde med Yohio till Insidan Ut), förövrigt är Christine Meltzer också känd, känner inte till Jens Bergensten alls men gstone berättar i inlägget vem han är.

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet  4 april 2025 kl. 14:24:12Det är deras namn på YouTube.
Märkligt, så det är människor som lägger upp saker på YouTube...?

För att citera min bror, när han var väldigt ung: "Konstigt namn!"... ;)

För mig är YouTube synonymt med att hitta åt äldre dubbade filmer och TV-serier, men jag är medveten om att det finns mer än så där... Men kopplingen till Minecraft har jag svårt att se, för det går väl inte att spela spel på YouTube...? ???

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 april 2025 kl. 14:32:15Märkligt, så det är människor som lägger upp saker på YouTube...?

För att citera min bror, när han var väldigt ung: "Konstigt namn!"... ;)

För mig är YouTube synonymt med att hitta åt äldre dubbade filmer och TV-serier, men jag är medveten om att det finns mer än så där... Men kopplingen till Minecraft har jag svårt att se, för det går väl inte att spela spel på YouTube...? ???
dom spelar spel på Youtube.

Dom är gamers

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 april 2025 kl. 14:32:15Men kopplingen till Minecraft har jag svårt att se, för det går väl inte att spela spel på YouTube...? ???
Du är så gamla ;D ;D ;D
det finns folk som gjort karriär av att spela minecraft på Youtube
Sådan personer i den finska och danska dubbningarna av denna film ;)