Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Dubbarna Utan Ansikte (Mankell(R) aka Bildtråden

Startat av Kloppstock, 2 april 2006 kl. 00:00:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

DingoPictures2005

Har någon en bild på Jacob Holmboe?
Vill ha den till @willdubguru  sidan till Den Lilla Sjöjungfrun jag hjälper till med måste också vara en tidsadaterad bild på när han var yngre.
Jag har bara hittat en dålig och för ny bild på Facebook och inget mer.
Han har medverkat i en synlig roll men den filmen är dessvärre lost media.
Folk och Rövare i Kamomilla stad 1988 års film.

@Daniel Hofverberg  har länge sagt att han ska digitalisera filmen men inget verkar ha hänt med det.

Yes han har medverkat i endel teateruppsättningar från vad jag kan hittat också men inga bilder finns från dessa.

DingoPictures2005

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 10 september 2025 kl. 09:47:49Har någon en bild på Jacob Holmboe?
Vill ha den till @willdubguru  sidan till Den Lilla Sjöjungfrun jag hjälper till med måste också vara en tidsadaterad bild på när han var yngre.
Jag har bara hittat en dålig och för ny bild på Facebook och inget mer.
Han har medverkat i en synlig roll men den filmen är dessvärre lost media.
Folk och Rövare i Kamomilla stad 1988 års film.

@Daniel Hofverberg  har länge sagt att han ska digitalisera filmen men inget verkar ha hänt med det.

Yes han har medverkat i endel teateruppsättningar från vad jag kan hittat också men inga bilder finns från dessa.
NB har jag redan kollat också, finns några artiklar om teaterföreställningar, Folk och Rövare och dubbningar han medverkat i och inget mer.

DingoPictures2005

Fick en bild på honom av TheNorwegianGuy nu.