Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Draktränaren (spelfilmen, 2025)

Startat av gstone, 19 november 2024 kl. 19:52:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Här är första trailern för den kommande live action remaken av Draktränaren, den kommer ut nästa vår

Dem kanske till och med dubbas till svenska 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Simon Axelsson

Då var det bekräftat att filmen släpps svenskdubbad. 
Redan utfört ~60 biobesök 2025.

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 22 februari 2025 kl. 14:35:57Då var det bekräftat att filmen släpps svenskdubbad.
jag uppskattar att få det bekräftat  

tack jätte mycket

gstone

TonyTonka

Ska DreamWorks också börja göra live-action versioner av sina animerade filmer nu? :/
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

gstone

Citat från: TonyTonka skrivet 22 februari 2025 kl. 18:39:20Ska DreamWorks också börja göra live-action versioner av sina animerade filmer nu? :/
tydligen ;D ;D

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet 22 februari 2025 kl. 14:35:57Då var det bekräftat att filmen släpps svenskdubbad.
Intressant, det hade jag faktiskt inte förväntat mig då de trailers som gått på bio varit på engelska med svensk text - och inte ett ord om svenskt tal...

gstone

Disneyfantasten

Även om denna film inte haft premiär ännu så verkar det som att en 2a kommer 2027, iallafall enligt engelska Wikipedia.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 april 2025 kl. 14:55:44Även om denna film inte haft premiär ännu så verkar det som att en 2a kommer 2027, iallafall enligt engelska Wikipedia.
detta stämmer, jag har också hör nytten

Simon Axelsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 april 2025 kl. 14:55:44Även om denna film inte haft premiär ännu så verkar det som att en 2a kommer 2027, iallafall enligt engelska Wikipedia.
Avslöjades på CinemaCon häromdan.

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet  4 april 2025 kl. 15:17:06Avslöjades på CinemaCon häromdan.
Som det där med Zootropolis 2, alltså att en till ny karaktär introduceras i filmen, vilket de också nämnde på CinemaCon.

Simon Axelsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 april 2025 kl. 15:18:08Som det där med Zootropolis 2, alltså att en till ny karaktär introduceras i filmen, vilket de också nämnde på CinemaCon.
Precis. Mycket nytt därifrån. 

Simon Axelsson