Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Totally Spies säsong 7

Startat av gstone, 25 november 2024 kl. 12:06:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 23 januari 2025 kl. 00:31:25Det är knappast någon tillfällighet att de fått rollerna, men Matilda och Mikaela har kanske röster som mer påminner om sina mammors dåvarande röster än vad Hanna har...?

Inget jag har reflekterat över, men är kanske en kombination av både släktskap och röstlikheter.
Men då är frågan varför dom inte valde Elina som Mandy

(i.o.f inte säker på om Louise även spelade henne i Säsong 6 från 2013, eller om Mandy inte ansågs lika viktigt som Sam, Alex och Clover)
- what.

Steffan Rudvall

Citat från: Will Siv skrivet 23 januari 2025 kl. 20:52:52Men då är frågan varför dom inte valde Elina som Mandy

(i.o.f inte säker på om Louise även spelade henne i Säsong 6 från 2013, eller om Mandy inte ansågs lika viktigt som Sam, Alex och Clover)
I den har jag för mig att det är Mikaela Tidermark.

Will Siv

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 januari 2025 kl. 22:58:15I den har jag för mig att det är Mikaela Tidermark.
Jaså  ??? märkligt att hon inte kom tillbaka (och Vendela kan ju knappast ta rollen precis nu)

Också att det bara säsong 7 som finns på Max.
- what.

Steffan Rudvall

Citat från: Will Siv skrivet 23 januari 2025 kl. 23:06:04Jaså  ??? märkligt att hon inte kom tillbaka (och Vendela kan ju knappast ta rollen precis nu)

Också att det bara säsong 7 som finns på Max.
Alexs röst från säsong 6 är ju också utbytt i säsong 7 så jag tror inte man har tänkt på dubbningen av säsong 6 alls i arbetet med säsong 7.

Will Siv

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 januari 2025 kl. 23:15:32Alexs röst från säsong 6 är ju också utbytt i säsong 7 så jag tror inte man har tänkt på dubbningen av säsong 6 alls i arbetet med säsong 7.
Vem var det då  ??? ( i säsong 6, om det inte var Charlotte)

jag vet att det förmodligen står nånstans här redan, men orkar inte leta.......
- what.

Steffan Rudvall

Citat från: Will Siv skrivet 23 januari 2025 kl. 23:17:24Vem var det då  ??? ( i säsong 6, om det inte var Charlotte)

jag vet att det förmodligen står nånstans här redan, men orkar inte leta.......
Där vill jag minnas att det är Emelie Clausen i alla fall inte Charlotte. 

Will Siv

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 januari 2025 kl. 23:21:13Där vill jag minnas att det är Emelie Clausen i alla fall inte Charlotte.
Hittade det nyss

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=7876.300#msg53599

Iallafall, hon kunde ju fått återvänt här med.
- what.