Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Disney TV-serier TV3 90-tal

Startat av Beck, 1 december 2024 kl. 17:29:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Beck

Hej!

Är det någon som har följande avsnitt med svenskt tal, inspelade från TV3 under 90-talet?

Långbens galna gäng - Window Pains

Luftens hjältar - Double or Nothing

Piff & Puff - Räddningspatrullen - A Creep In The Deep

DingoPictures2005

Citat från: Beck skrivet  1 december 2024 kl. 17:29:47Hej!

Är det någon som har följande avsnitt med svenskt tal, inspelade från TV3 under 90-talet?

Långbens galna gäng - Window Pains

Luftens hjältar - Double or Nothing

Piff & Puff - Räddningspatrullen - A Creep In The Deep
De förstnämnda finns väl på D+ med samma dubb?

Jag tror jag eventuellt har Piff & Puff avsnittet med MediaDubbs dub.

Adam Larsson

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  1 december 2024 kl. 17:50:03Jag tror jag eventuellt har Piff & Puff avsnittet med MediaDubbs dub.
Har du fler avsnitt än de som finns på Internet Archive?

Beck

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  1 december 2024 kl. 17:50:03De förstnämnda finns väl på D+ med samma dubb?

Jag tror jag eventuellt har Piff & Puff avsnittet med MediaDubbs dub.
Okej, jag har inte Disney+, det vore kul om någon hade TV-sändningar på VHS från 90-talet.
Piff & Puff ska vara med KM Studio, inte Media Dubb.

DingoPictures2005

Citat från: Beck skrivet  1 december 2024 kl. 17:53:20Okej, jag har inte Disney+, det vore kul om någon hade TV-sändningar på VHS från 90-talet.
Piff & Puff ska vara med KM Studio, inte Media Dubb.
Då finns det på D+

Daniel Hofverberg