Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Ny Asterix streaming seriee

Startat av gstone, 16 december 2024 kl. 12:34:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: BPS skrivet  1 maj 2025 kl. 08:48:45Man märker att det är fransmännen som har fått bestämma vanligtvis skulle Netflix aldrig referera till Hitler och nazismen i en animerad barn/familjserie.
Jag har inte sett tillräckligt mycket av serien än för att märka det, men det var ju intressant. Ärligt talat tror jag inte att Netflix varit inblandad i produktionen alls, utan de har nog bara satt sitt namn på den färdiga produkten...

BPS

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 maj 2025 kl. 09:55:54Jag har inte sett tillräckligt mycket av serien än för att märka det, men det var ju intressant. Ärligt talat tror jag inte att Netflix varit inblandad i produktionen alls, utan de har nog bara satt sitt namn på den färdiga produkten...
Jag syftar på en scen i första avsnittet där hövdingen gör en så kallad romersk hälsning samma hälsning som mest är förknippad med nazisterna och säger "Den hälsningen kommer aldrig funka".