Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

De Gåtfulla guldstäderna säsong 3-4

Startat av Samlaren, 19 december 2024 kl. 08:29:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Samlaren

MOA

Såg detta när jag var på semester förra året men nu har videorna försvunnit från Segis kanal. Troligen copyright men jag minns att jag gillade Gåtfulla Guldstäderna, introt är riktigt episkt

Daniel Hofverberg

Citat från: Samlaren skrivet 19 december 2024 kl. 08:29:15Finns de säsongerna dubbade?
Med säsong 3 - 4, räknar du då den japanska 1980-talsserien som säsong 1; så att det alltså innebär säsong 2 - 3 av den nya franska serien?

I så fall är jag inte helt säker, då jag tyvärr "bara" spelat in den första säsongen av den nya serien från Nickelodeon (eller säsong 2, om man så vill). Men jag tror att även säsong 3 (andra 2000-talssäsongen) ska ha dubbats till svenska, och Tv.nu verkar också göra gällande att den säsongen ska ha sänts i svensk TV. Den sidan anger dock inte ett ord om säsong 4 - vet inte om man vågar tolka det som att den säsongen inte har sänts i Sverige...?