Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Isländska röster

Startat av DingoPictures2005, 29 december 2024 kl. 00:08:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Jenni

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 13 maj 2025 kl. 01:12:19Hur?

Har en kompis som eventuellt skulle lägga ut vhs:en på Archive, samma person som gav mig Rock-A-Doodle och tillåtelsen att lägga ut den🙂.
Hittade den online, ser ut att vara VHSrip.
Här: https://www.swisstransfer.com/d/5420a293-3087-404b-8c0e-9c07d6d01053

DingoPictures2005

Citat från: gstone skrivet 12 maj 2025 kl. 17:35:57Elísabet Ormslev
Sigríður Ósk Hrafnkelsdóttir
Íris Hólm Jónsdóttir

isländska människor son dubbar
Vet du om Jón Gnarr och Björk dubbar till Isländska?

gstone

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 13 maj 2025 kl. 02:31:02Vet du om Jón Gnarr och Björk dubbar till Isländska?
Ska forska

vet inte vid detta tillfälle 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 13 maj 2025 kl. 02:31:02Vet du om Jón Gnarr och Björk dubbar till Isländska?
Lästa att Björk spelar Elsa på inländska mem det är nog bara ett falsk minne 
Den så kallade "Mandelaeffekten"

DingoPictures2005

Citat från: gstone skrivet 13 maj 2025 kl. 09:21:44Lästa att Björk spelar Elsa på inländska mem det är nog bara ett falsk minne
Yes, det är Ágústa Eva Erlendsdóttir som spelar Elsa på isländska.

Laddi medverkar dock i Frost på isländska.
Tycker om filmen Jóhannes som Laddi medverkar i🙂.

MOA

Citat från: gstone skrivet 13 maj 2025 kl. 09:21:44Lästa att Björk spelar Elsa på inländska mem det är nog bara ett falsk minne
Björk spelar Anna så bara ihopblandat minne

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 13 maj 2025 kl. 11:01:00Björk spelar Anna så bara ihopblandat minne
Inte samma Björk
- what.

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet 13 maj 2025 kl. 11:01:00Björk spelar Anna så bara ihopblandat minne
Þórdís heter hon i förnamn.
Þórdís Björk Þorfinnsdóttir.

Björk är en isländsk sångerska om du undrar och hon och Ólafur Darri Ólafsson är typ den enda riktigt kända isländska personerna.
Ólafur Darri Ólafsson har dock dubbat han dubbar Fred i Bilar om jag inte missminner mig🤔.

DingoPictures2005

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 13 maj 2025 kl. 12:32:27Þórdís heter hon i förnamn.
Þórdís Björk Þorfinnsdóttir.

Björk är en isländsk sångerska om du undrar och hon och Ólafur Darri Ólafsson är typ den enda riktigt kända isländska personerna.
Ólafur Darri Ólafsson har dock dubbat han dubbar Fred i Bilar om jag inte missminner mig🤔.
Yes jag kollade den isländska creditlistan till Bilar på D+ för något år sedan när jag lyckades komma runt D+ vpn igenkänning, därav är minnet inte färskt om man säger så.

gstone

gstone

Förklarar missförståndet 

gstone

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 13 maj 2025 kl. 12:32:27Björk är en isländsk sångerska om du undrar och hon och Ólafur Darri Ólafsson är typ den enda riktigt kända isländska personerna.

Skulle nog tro det 

gstone

Förlåt om jag låter elak, mem det verkar väldigt tråkigt att åka till Island, finns liksom inget att göra när man är där, därför kommer jag nog aldrig åka ditt.

DingoPictures2005

Walking with Dinosaurs 

Röster
Berättare - Örn Árnason