Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Isländska röster

Startat av DingoPictures2005, 29 december 2024 kl. 00:08:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet 24 juli 2026 kl. 15:00:55Tror inte jag stött på något av detta(Tursamt nog)
Du kan inte skilja på ai och en riktig lista idag.
Ger du en skärmbild av en rollista från typ en vhs bildkälla till ChatGPT med en instruktionen.
"Gör en fangjord rollista med dessa roller, behåll vhs kvalitén........" så har du en perfekt rollista som man inte kan se är en förfalskning.
En väldigt liten minoritet av sjuka jävlar går så långt men på sidan du nämner så har användarna LeoPasc2024 och CJK17205 gjort detta.
LeoPasc2024 är förövrigt psykopaten som påstod att Rúrik Haraldsson hade dubbat i en film som kom ut efter att han hade avlidit😡.
LeoPasc2024 är också en jävel som inte vågar stå till svars för sina handlingar då jag och William ifrågasatte hans sjuka beteende på Discord innan vi bannlyste honom. Han ghostade vår ifrågasättning om du undrar😡😭.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 24 juli 2026 kl. 19:50:35Du kan inte skilja på ai och en riktig lista idag.
Ger du en skärmbild av en rollista från typ en vhs bildkälla till ChatGPT med en instruktionen.
"Gör en fangjord rollista med dessa roller, behåll vhs kvalitén........" så har du en perfekt rollista som man inte kan se är en förfalskning.
En väldigt liten minoritet av sjuka jävlar går så långt men på sidan du nämner så har användarna LeoPasc2024 och CJK17205 gjort detta.
LeoPasc2024 är förövrigt psykopaten som påstod att Rúrik Haraldsson hade dubbat i en film som kom ut efter att han hade avlidit😡.
LeoPasc2024 är också en jävel som inte vågar stå till svars för sina handlingar då jag och William ifrågasatte hans sjuka beteende på Discord innan vi bannlyste honom. Han ghostade vår ifrågasättning om du undrar😡😭.
Tror inte att dom snubbarna ligger bakom rollistorna jag sett, borde vara tacksam för der

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet 24 juli 2026 kl. 20:01:22Tror inte att dom snubbarna ligger bakom rollistorna jag sett, borde vara tacksam för der
De finns verkligen inga gränser för de på Fandom.
Står här att Pétur Einarsson medverkar i Sinbad sjöfararen.
https://international-dubbing.fandom.com/wiki/P%C3%A9tur_Einarsson
Detta är bullshit, Jag letade i flera år efter denna rollistan då den bara finns på VHS och Pétur är inte omnämnd i den alls.

Samma slags dumhuvuden som hittat på saker som att Ólafur Darri Ólafsson spelar Black Bart.