Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  3 januari 2025 kl. 20:47:21Kom att tänka på det... Alfred VAR tänkt att vara mitt namn, men det blev något annat. Så... Det räknas som ett utav mina namnsdagar, kanske? ???
Samma sak som att Anna & Edit räknas som mina namnsdagar men det är mina riktiga mellannamn

Will Siv

Grattis Rut  :) 

(kommer bara på hon i "Allt och Lite Till")
- what.

Will Siv

Citat från: Oscar Isaksson skrivet  3 januari 2025 kl. 14:42:59Låter nästan som om hans filmer skulle behöva lite dubb, för att ge dem en chans kunna bli tillgängligare för oinvigda.
Lite "off-topic", men vem vilka tycker du kan dubba James Stewart, Cary Crant och Anthony Perkins  ???

Samt Kim Novak, Eva Marie Saint, Janet Leigh och Vera Miles.

Och så klart, Grace Kelly.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  4 januari 2025 kl. 14:04:29Grattis Rut  :)

(kommer bara på hon i "Allt och Lite Till")
Får se hur många tjejer som döptes till det förra året, ett av dom sämsta namnen på Namntoppen
Finns det förresten inte böcker som heter Rut, Knut & Tjut eller något?

Will Siv

Gratis Hanna Dorsin och Hanna Hedlund.  :)
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  5 januari 2025 kl. 20:55:05Gratis Hanna Dorsin och Hanna Hedlund.  :)
Även den mer ovanliga varianten Hannele

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet  5 januari 2025 kl. 20:55:05Gratis Hanna Dorsin och Hanna Hedlund.  :)
Samt Prinsessan Hanna. (även om karaktären heter Amber i original plus att det också är en viktig karaktär)

Annars så finns ju Hanna Storm-Nielsen, som medverkade i ett antal dubbningar hos KM Studio 1995-2000, även om hon inte har dubbat efter det sistnämnda året.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 januari 2025 kl. 21:03:12Samt Prinsessan Hanna. (även om karaktären heter Amber i original plus att det också är en viktig karaktär)

Annars så finns ju Hanna Storm-Nielsen, som medverkade i ett antal dubbningar hos KM Studio 1995-2000, även om hon inte har dubbat efter det sistnämnda året.
25 år sedan, vars är hon idag?

Skokaka

Samma namn som en personal från jobbet, tyvärr så ä' hon mammaledig...

Will Siv

Grattis Kasper, Melker och Baltsar.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  6 januari 2025 kl. 15:09:25Grattis Kasper, Melker och Baltsar.
Dom 3 vise männen, har hört att det finns en VA vid namn Melker Duberg & Kasper är en fruktansvärd följare. Baltsar är mest ovanligt, känner ingen med det namnet

Will Siv

- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  7 januari 2025 kl. 20:55:04Grattis August Strindberg.
Ett av dom sämsta namnen på Namntoppen, han borde ha namnsdag i Augusti
Glöm inte den mer ovanliga kvinnliga varianten Augusta

Will Siv

- what.

BPS