Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Citat från: MOA skrivet  5 maj 2025 kl. 20:01:40Monica Zetterlund & Mona Seilitz hade namnsdag igår, svara om ni kommer på flera
D'oh! Glömde  :-[

Även Monica Forsberg och Mona Lisa.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet  5 maj 2025 kl. 20:18:16D'oh! Glömde  :-[

Monica Dominique

Mona Andersson (tidigare hustru till Olof Thunberg)

Monica Nordquist

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  5 maj 2025 kl. 20:18:16D'oh! Glömde  :-[

Självklart, att jag kunde glömma dom. Gotthard & Erhard har namnsdag idag

MOA

Idag har Marit & Rita namnsdag, ovanliga namn

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  6 maj 2025 kl. 20:32:00Idag har Marit & Rita namnsdag, ovanliga namn
Ja, jag känner inte igen någon kille som heter Marit. Dock så är Rita ett namn som jag har hört några gånger, fast det är nog förstås kanske inte så vanligt i Sverige.

Will Siv

Citat från: MOA skrivet  6 maj 2025 kl. 20:32:00Idag har Marit & Rita namnsdag, ovanliga namn
Grattis Rita Hayworth, Rita Marley, Rita ("Oliver & Gänget") och Räven Rita ("Djungeldjuret Hugo")
- what.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  6 maj 2025 kl. 21:30:33Ja, jag känner inte igen någon kille som heter Marit. Dock så är Rita ett namn som jag har hört några gånger, fast det är nog förstås kanske inte så vanligt i Sverige.
Marit är ett tjejnamn Skokaka & jag känner ingen tjej som heter det. Det är mest gamla kvinnor som heter Rita

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  6 maj 2025 kl. 22:03:05Marit är ett tjejnamn Skokaka & jag känner ingen tjej som heter det. Det är mest gamla kvinnor som heter Rita
Det vet jag egentligen. Och okej, jag kommer åtminstone på en som har det namnet i tanken, och det är en lärare som jag har haft. Men eftersom hon var dålig så är jag inte så galen i det namnet... Problemet är att hon gillade alla utav oss elever, även den elaka utav dom. Läraren innan henne gillade oss snälla men INTE den elaka, som en bra lärare borde. Åtminstone så verkar Rita vara ett bättre namn, och dessa namnen är inte nödvändningsvist samma namn.

MOA

Idag har Carina Rasmusson & Carita namnsdag, båda är opopulära

Will Siv

Citat från: MOA skrivet  7 maj 2025 kl. 20:31:16Idag har Carina Rasmusson & Carita namnsdag, båda är opopulära
Grattis Carina Berg.
- what.

Disneyfantasten

MOA

Idag är det Åke T Grönkvists & Åke Lindströms namnsdag, är säker på att Lindström är död

BPS

Citat från: MOA skrivet  8 maj 2025 kl. 20:36:01Idag är det Åke T Grönkvists & Åke Lindströms namnsdag, är säker på att Lindström är död
Gräshoppan?

Will Siv

Citat från: MOA skrivet  8 maj 2025 kl. 20:36:01Idag är det Åke T Grönkvists & Åke Lindströms namnsdag, är säker på att Lindström är död
Samt Bert Åke Varg (igen)
- what.

MOA

Citat från: BPS skrivet  8 maj 2025 kl. 20:43:06Gräshoppan?
Jovisst i Hotell Kantarell om du inte sett det
Citat från: Will Siv skrivet  8 maj 2025 kl. 20:52:31Samt Bert Åke Varg (igen)
Ja R.I.P Asterix igen