Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

MOA och 4 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  6 augusti 2025 kl. 20:59:45Grattis Alfons Åberg.
Inez börjar bli populärt & Ulriks namnsdag var igår

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  6 augusti 2025 kl. 21:01:59Inez börjar bli populärt & Ulriks namnsdag var igår
Jag kommer på Ulrik Uggla från Magnus och Myggan. Och Fåret Shaun hette Ulrik (eller "Ullrik" om det var menad som en vits) i en utav dubbningarna till Wallace & Gromit: Nära ögat.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  6 augusti 2025 kl. 23:11:42Jag kommer på Ulrik Uggla från Magnus och Myggan. Och Fåret Shaun hette Ulrik (eller "Ullrik" om det var menad som en vits) i en utav dubbningarna till Wallace & Gromit: Nära ögat.
Ovanligare namnet Alrik hade också namnsdag igår

Will Siv

Grattis Dennis Granberg, Dennis Hopper (såg faktiskt en film med han ikväll, "Red Rock West" även med Nic Cage), Dennis Weaver, Dennis Wilson och Dennis the Menace.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  7 augusti 2025 kl. 22:01:20Grattis Dennis Granberg, Dennis Hopper (såg faktiskt en film med han ikväll, "Red Rock West" även med Nic Cage), Dennis Weaver, Dennis Wilson och Dennis the Menace.
Denise delar namnsdag med Dennis idag

Will Siv

- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  8 augusti 2025 kl. 20:52:48Grattis Drottningen.
Även Silvia i Höjdarna & Sylvia, en av mormors kompisar

Will Siv

Grattis Lars Winnerbäck, Lars Ulrich, Lars Kilting, Larz Kristerz, Lars ("Steven Universe"), Lasse Svensson, Lasse Åberg, Lasse Kronér, Lasse Holm, Lasse Berghagen, Lasse Brandeby, Lasse Hallström, Lasse Persson, Lasse Swärd, Lasse Beischer och Lasse Stefanz.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 10 augusti 2025 kl. 20:55:09Grattis Lars Winnerbäck, Lars Ulrich, Lars Kilting, Larz Kristerz, Lars ("Steven Universe"), Lasse Svensson, Lasse Åberg, Lasse Kronér, Lasse Holm, Lasse Berghagen, Lasse Brandeby, Lasse Hallström, Lasse Persson, Lasse Swärd, Lasse Beischer och Lasse Stefanz.
Glöm inte min VA kompis Lars Thiesgaard, i Danmark hittar vi även Lasse Lunderskov & Lars Klingert

Will Siv

- what.

Will Siv

Grattis Klara Hammarström, Clara Henry, Clara Bow och Klara Kluck.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 12 augusti 2025 kl. 20:52:49Grattis Klara Hammarström, Clara Henry, Clara Bow och Klara Kluck.
Samt min kusin som också heter Clara, tror det är min yngsta, hon är född 2018 och är min morbrors yngsta dotter.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 augusti 2025 kl. 21:11:34Samt min kusin som också heter Clara, tror det är min yngsta, hon är född 2018 och är min morbrors yngsta dotter.
Bara 7 år, nära åldersskillnaden mellan mig & mina kusiner

MOA

Glöm inte Kajs namnsdag idag! Haj med daj jag hedder Kaj, Kaj og Kaj og det er maj, dobi dobi dobi daj, Kaj Kaj Kaj, Kaj det er maj :D Sorgligt att Kjeld Nörgaard gick bort tidigare i år

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 13 augusti 2025 kl. 20:32:52Glöm inte Kajs namnsdag idag! Haj med daj jag hedder Kaj, Kaj og Kaj og det er maj, dobi dobi dobi daj, Kaj Kaj Kaj, Kaj det er maj :D Sorgligt att Kjeld Nörgaard gick bort tidigare i år
Grattis Kaj Pindal och Kay ("Svärdet i Stenen")
- what.