Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

MOA och 4 gäster tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 13 augusti 2025 kl. 20:52:49Grattis Kaj Pindal och Kay ("Svärdet i Stenen")
Samt Kaj från Frost.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 augusti 2025 kl. 20:02:04Samt Per-Arne Wahlgren, Per från Per och Bettan och min ingifta farbror som också heter Per.
Könstigt att vi inte nämnde Her er Per, Postman Per i sin bil med sin lille katt Emil, Per kör ud med pakker & rede i store stakker, Postman Per er maj salig man
Spelade någon Uno igår?
Vi glömde också Kaj Modin igår

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 15 augusti 2025 kl. 20:01:43Könstigt att vi inte nämnde Her er Per, Postman Per i sin bil med sin lille katt Emil, Per kör ud med pakker & rede i store stakker, Postman Per er maj salig man
Spelade någon Uno igår?
Fast Postis Pers katt heter ju ändå Frasse?  ??? (jo, jag är personligen inte vidare förtjust i serien och jag tillhör inte målgruppen heller, men jag vill minnas att katten hette Frasse)

Kände förresten inte till Kaj Modin, är han möjligen släkt med Benjamin Syrsa? (Jan Modin såklart, han har en son som heter Jonatan Modin)

Will Siv

Grattis Stella Donnelly, Stella ("Winx Club"), Prinsessan Estelle, Estelle Harris och Estelle (Garnet)
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 15 augusti 2025 kl. 20:52:44Grattis Stella Donnelly, Stella ("Winx Club"), Prinsessan Estelle, Estelle Harris och Estelle (Garnet)
Samt Stella från Hitta Nemo och Stella från På Andra Sidan Häcken.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 augusti 2025 kl. 20:10:37Fast Postis Pers katt heter ju ändå Frasse?  ??? (jo, jag är personligen inte vidare förtjust i serien och jag tillhör inte målgruppen heller, men jag vill minnas att katten hette Frasse)

Kände förresten inte till Kaj Modin, är han möjligen släkt med Benjamin Syrsa? (Jan Modin såklart, han har en son som heter Jonatan Modin)
Han heter Emil på danska, Kaj Modin är Kjell Bergkvists karaktär i Mäklarna & han är nog inte baserad på Jan Modin om du trodde det

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 15 augusti 2025 kl. 20:01:43Könstigt att vi inte nämnde Her er Per, Postman Per i sin bil med sin lille katt Emil, Per kör ud med pakker & rede i store stakker, Postman Per er maj salig man
Spelade någon Uno igår?
Vi har Uno i jobbet och det var ett tag sedan vi spelade det, så det var perfekt läge och vi spelade två gånger, ja. Osäker på om ett spel räknas hos en namnsdag, men detta spelet är förstås vad jag kommer på hos Unos namnsdag, så... Sen finns det fler spel som har namn i dom, av nu någon anledning...

Will Siv

Grattis Werner Herzog, Valter Skarsgård, Walt Disney och Walter Lantz.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 17 augusti 2025 kl. 20:59:21Grattis Werner Herzog, Valter Skarsgård, Walt Disney och Walter Lantz.
Werner Melon får vi inte glömma ikväll

Will Siv

Grattis Ellen DeGeneres, Ellen Bergström, Lena Ericsson, Lena Nyman, Lena Endre, Lena Philipsson, Lena Landström och Lena (Wendy) ("Peter Pan")
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 18 augusti 2025 kl. 20:59:49Grattis Ellen DeGeneres, Lena Ericsson, Lena Nyman, Lena (Wendy) ("Peter Pan")
Glöm inte Ellen Bergström & Lena Philipsson ikväll

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 18 augusti 2025 kl. 20:59:49Grattis Ellen DeGeneres, Ellen Bergström, Lena Ericsson, Lena Nyman, Lena Endre, Lena Philipsson, Lena Landström och Lena (Wendy) ("Peter Pan")
Samt Ellen Särnevång.

MOA

Idag är det Magnus Härenstams & Måns i Pelle Svanslös namnsdag :D

Will Siv

Grattis Magnus Ehrner, Magnus Samuelsson, Magnus Mark, Magnus Härenstam, Magnus Rongedal, Magnus ("Magnus & Myggan"), Måns Nilsson, Måns Eriksson och Måns Zelmerlöw.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 19 augusti 2025 kl. 20:59:43Grattis Magnus Ehrner, Magnus Samuelsson, Magnus Mark, Magnus Härenstam, Magnus Rongedal, Magnus ("Magnus & Myggan"), Måns Nilsson, Måns Eriksson och Måns Zelmerlöw.
Så passande att vi skrev om en nybliven morfar idag