Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 25 augusti 2025 kl. 17:02:11Bartolomeus är det ovanligaste namnet i almanackan
Jag kommer iallafall på EN: Bartolomeus i Mästerdetektiven Basil Mus.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 augusti 2025 kl. 17:47:17Jag kommer iallafall på EN: Bartolomeus i Mästerdetektiven Basil Mus.
Grattis till honom i efterskott, bra att han nämndes

Will Siv

Grattis Louise Raeder, Louise Hoffsten och Louise Belcher.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 25 augusti 2025 kl. 20:53:01Grattis Louise Raeder, Louise Hoffsten och Louise Belcher.
Jag älskar dig JÖ!

Will Siv

- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 26 augusti 2025 kl. 20:52:50Grattis Östen ("Frost")
Du Lova Vi Skulle Gifta Oss Till Hösten Östen!

Will Siv

Grattis Rolf Lassgård, Rolf Skoglund, Rolf Bengtsson och Rowlf.
- what.

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet 27 augusti 2025 kl. 20:59:12Grattis Rolf Lassgård, Rolf Skoglund, Rolf Bengtsson och Rowlf.
I en del avsnitt utav Ed, Edd & Eddy så behåller Reinar sin engelska namn Rolf.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 27 augusti 2025 kl. 22:38:48I en del avsnitt utav Ed, Edd & Eddy så behåller Reinar sin engelska namn Rolf.
Ja det är sant, Reinar är ett ovanligt namn medans Rolf inte är det

Will Siv

Grattis Hans Lindgren, Hans Wahlgren, Hans Josefsson, Hans Gustafsson, Hans Zimmer, H.C Andersen, Hans Moleman, Hasse Alfredsson, Hasse Andersson och Hasse Jonsson.
- what.

MOA

Fatimas & Leilas namnsdag var det igår. Tycker Leila är ett så vackert namn som borde var mer populärt än vad det är, underbart namn

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 29 augusti 2025 kl. 20:59:58Grattis Hans Lindgren, Hans Wahlgren, Hans Josefsson, Hans Gustafsson, Hans Zimmer, H.C Andersen, Hans Moleman, Hasse Alfredsson, Hasse Andersson och Hasse Jonsson.
Samt Hans från Hans och Greta, Hans från Frost och Hans från Pingvinerna från Madagaskar.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 29 augusti 2025 kl. 21:02:39Fatimas & Leilas namnsdag var det igår. Tycker Leila är ett så vackert namn som borde var mer populärt än vad det är, underbart namn
Samma sak som med John och Jon så är tydligen Laila och Leila inte samma namn? Tycker också att båda är vackra och underskattade namn.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 29 augusti 2025 kl. 23:00:33Samma sak som med John och Jon så är tydligen Laila och Leila inte samma namn? Tycker också att båda är vackra och underskattade namn.
Laila hette för övrigt min gammelfaster men hon gick bort för 6 år sedan. Låter mer gammaldags tycker jag

Will Siv

Grattis Albert Einstein och Albert Brooks.
- what.