Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

- what.

Disneyfantasten

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 13 september 2025 kl. 20:09:02Grattis Sture Ström.
98 år, otroligt att han fortfarande lever. En av dom äldsta VA som fortfarande lever

Will Siv

Grattis Ida Lupino, Ida (i Lönneberga) och Ronja Rövardotter.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 14 september 2025 kl. 20:59:04Grattis Ida Lupino, Ida (i Lönneberga) och Ronja Rövardotter.
Samt Ida On och Ida Hallquist.

Will Siv

Grattis Sigrid (min fasters tax) och Siri (Apple)
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 15 september 2025 kl. 20:52:40Grattis Sigrid (min fasters tax) och Siri (Apple)
Morfars systerdotters katt hette Siri men hon gick bort för 2 år sedan, en trevlig katt

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 15 september 2025 kl. 20:52:40Grattis Sigrid (min fasters tax) och Siri (Apple)
Glömde Sigrid Huun, Norges Prinsessa & Alfred Anka

Will Siv

Grattis Elsie Fischer, Lisa Oritz, Lisa Nilsson, Lisa Ajax, Lisa Miskovsky, Liza Minnelli och Lisa Simpson
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 20 september 2025 kl. 20:01:54Grattis Elsie Fischer, Lisa Oritz, Lisa Nilsson, Lisa Ajax, Lisa Miskovsky, Liza Minnelli och Lisa Simpson
Samt min moster som också heter Lisa.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 20 september 2025 kl. 20:01:54Grattis Elsie Fischer, Lisa Oritz, Lisa Nilsson, Lisa Ajax, Lisa Miskovsky, Liza Minnelli och Lisa Simpson
Även Jordgubbs Lisa så glöm inte

Will Siv

Grattis Tekla (i "Den Lilla Riddaren Trenk") och Tea Gardner (i "Yu Gi Oh")
- what.

Will Siv

Grattis Gerard Way, Gerard Butler och Gert Fylking.
- what.

Will Siv

Grattis Trollet Tryggve.
- what.

Will Siv

Grattis Lennart Jähkel, Lennart Hellsing, Leonard Maltin, Leonard Nimoy, Leonard Cohen, Leonardo DaVinci, Leonardo DiCaprio, Leonardo (TMNT), Lenny Kravitz och Lenny Leonard.
- what.