Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  6 december 2025 kl. 20:12:52Grattis Nicolas Cage, Nicholas-Joseph Cugnot, Nicholas ("Tomtens Lärning"), Niclas Wahlgren, Niclas Berglund, Niclas Ekholm, Nick Atkinson, Nick Drake, Nick Cave, Nick Carter, Nick Jonas, Nick Frost, Nick Offerman, Nick Fury, Nic Shröder och Nicke Nyfiken.
Även Nikolaus fast namnet är ovanligt

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet  6 december 2025 kl. 20:12:52Grattis Nicolas Cage, Nicholas-Joseph Cugnot, Nicholas ("Tomtens Lärning"), Niclas Wahlgren, Niclas Berglund, Niclas Ekholm, Nick Atkinson, Nick Drake, Nick Cave, Nick Carter, Nick Jonas, Nick Frost, Nick Offerman, Nick Fury, Nic Shröder och Nicke Nyfiken.
Samt Nick Wilde och Plåt-Niklas.

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  6 december 2025 kl. 21:00:58Även Nikolaus fast namnet är ovanligt
Och Nix Schröder, programledare för "Hej Hej Sommar".

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  6 december 2025 kl. 21:15:24Samt Nick Wilde och Plåt-Niklas.
PlåtNiklas är en riktig snitsare! ;D

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet  6 december 2025 kl. 21:15:24Samt Nick Wilde och Plåt-Niklas.
Just det, jag som såg 2an på bio nyligen, den hittills bästa uppföljaren till en av Walt Disney Animation Studios bästa animerade filmer.

Will Siv

Grattis Angela Lansbury, Angela Basset, Angela Gossow, Angelika Prick och Angelica Pickles.

Citat från: Disneyfantasten skrivet  6 december 2025 kl. 21:15:39Och Nix Schröder, programledare för "Hej Hej Sommar".
Jag hade med han.
- what.

Disneyfantasten

MOA

Vi glömde Talking Angela & Ängeln Angelica igår

Will Siv

Grattis Virginia Woolf, Virginia Mayo, Virginia Davis och den amerikanska delstaten.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  8 december 2025 kl. 21:02:27Grattis Virginia Woolf, Virginia Mayo, Virginia Davis och den amerikanska delstaten.
West Viriginia, ovanligt namn

Will Siv

Grattis Anna Engh, Anna-Lotta Larsson, Anna Book, Anna Nordberg, Anna Rydgren, Anna Isbäck, Anna Bergendahl, Anna Kendrick, Anna ("Frost"), Anne Frank, Anne Bancroft, Anne Hathaway, Ann Margaret, Ann Wilson och Ann Cusack.

(Inte säker om Annie/Ani räknas)
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet  9 december 2025 kl. 20:04:18Grattis Anna Engh, Anna-Lotta Larsson, Anna Book, Anna Nordberg, Anna Rydgren, Anna Isbäck, Anna Bergendahl, Anna Kendrick, Anna ("Frost"), Anne Frank, Anne Bancroft, Anne Hathaway, Ann Margaret, Ann Wilson och Ann Cusack.

Samt Drottning Anne från Pocahontas 2 Resan Till En Annan Värld, Anna Sommar, Anna Gunnarsson, kommer kanske på fler senare...

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 december 2025 kl. 20:29:42Samt Drottning Anne från Pocahontas 2 Resan Till En Annan Värld, Anna Sommar, Anna Gunnarsson, kommer kanske på fler senare...
Kan man heta sommar i efternamn? Anna är dessutom mitt mellannamn så en annan riktig namnsdag har jag nu också

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  9 december 2025 kl. 20:32:45Kan man heta sommar i efternamn? Anna är dessutom mitt mellannamn så en annan riktig namnsdag har jag nu också
Jag vill minnas att Malin Olssons bästa vän hette så enligt henne själv i både ett avsnitt av Sommarlov och ett avsnitt av Malins Vlogg, den sistnämnda finns för tillfället på SVT Play, 2020-års säsong av Sommarlov (där Malin nämner det) har ibland funnits på YouTube.

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet  9 december 2025 kl. 20:04:18Grattis Anna Engh, Anna-Lotta Larsson, Anna Book, Anna Nordberg, Anna Rydgren, Anna Isbäck, Anna Bergendahl, Anna Kendrick, Anna ("Frost"), Anne Frank, Anne Bancroft, Anne Hathaway, Ann Margaret, Ann Wilson och Ann Cusack.

Samt Anna Sahlene och Boten Anna.