Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet  9 december 2025 kl. 20:51:11Samt Anna Sahlene och Boten Anna.
Just det, vi vill inte att Tia Pepa ska regna ner sig av sorg för att någon glömt hennes namnsdag.  ;)

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 december 2025 kl. 20:56:45Just det, vi vill inte att Tia Pepa ska regna ner sig av sorg för att någon glömt hennes namnsdag.  ;)
Ett stort åskmoln regnar ner över Encanto

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  9 december 2025 kl. 21:03:58Ett stort åskmoln regnar ner över Encanto
Nejdå, tack vare att Skokaka påminde oss så skiner solen där.

Will Siv

Grattis Malin Olsson, Malin Berghagen, Malin Berggren och Malin Åkerman.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 10 december 2025 kl. 19:07:19Grattis Malin Olsson, Malin Berghagen, Malin Bergen och Malin Åkerman.
Samt Matte Malin (från Lady och Lufsen), Malin Cederbladh, kommer kanske på mer senare.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 10 december 2025 kl. 19:07:19Grattis Malin Olsson, Malin Berghagen, Malin Berggren och Malin Åkerman.
Glöm inte Malena Ernman idag

Will Siv

Grattis @Daniel Hofverberg , Daniel Sjöberg, Daniel Craig, Daniel Day-Lewis, Daniel Radcliffe, Danny Saucedo, Danny DeVito, Danny Glover, Danny Boyle, Danny Phantom, Dan Castellaneta, Dan Ekborg, Dan Bratt, Dan Povenmire och Daniella Monet
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 11 december 2025 kl. 19:03:14Grattis @Daniel Hofverberg , Daniel Sjöberg, Daniel Craig, Daniel Day-Lewis, Daniel Radcliffe, Danny Saucedo, Danny DeVito, Danny Glover, Danny Boyle, Danny Phantom, Dan Castellaneta, Dan Ekborg, Dan Bratt, Dan Povenmire och Daniella Monet
Samt min mosters man Dan.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 11 december 2025 kl. 19:03:14Grattis @Daniel Hofverberg , Daniel Sjöberg, Daniel Craig, Daniel Day-Lewis, Daniel Radcliffe, Danny Saucedo, Danny DeVito, Danny Glover, Danny Boyle, Danny Phantom, Dan Castellaneta, Dan Ekborg, Dan Bratt, Dan Povenmire och Daniella Monet
Hur kan ni glömma Daniela Rathana? Från Pepa till systerdotter Luisa, hoppas hon inte tappar alla krafterna nu

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 11 december 2025 kl. 19:31:29Hur kan ni glömma Daniela Rathana? Från Pepa till systerdotter Luisa, hoppas hon inte tappar alla krafterna nu
Bra att du tog upp det, nu hoppas jag att hennes krafter återuppbyggs.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 december 2025 kl. 19:43:23Bra att du tog upp det, nu hoppas jag att hennes krafter återuppbyggs.
Även att Asha blir kraftlös fast jag vet inte vad hennes krafter är

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 11 december 2025 kl. 20:00:57Även att Asha blir kraftlös fast jag vet inte vad hennes krafter är
Hon har inga krafter, iallafall inga fysiska sådana, men hon har iallafall ett gott hjärta eftersom hon bryr sig om andras välmående.

Nästa månad och år måste vi se till att komma ihåg Judy Hopps och Dolores namnsdag.  ;)

Skokaka

Name reveal: Daniel är mitt riktiga namn. Men nog eftersom vi redan har Hofverberg så borde man fortfarande bara kalla mig för Skokaka så att man inte blandar ihop oss, också för att jag för övrigt föredrar att kallas för Skokaka. 

Förresten roligt att både på engelska och svenska så delar två personer namn som har spelat Anden och placeras precis nära varandra.

Will Siv

Citat från: Skokaka skrivet 11 december 2025 kl. 20:58:12Name reveal: Daniel är mitt riktiga namn. Men nog eftersom vi redan har Hofverberg så borde man fortfarande bara kalla mig för Skokaka så att man inte blandar ihop oss, också för att jag för övrigt föredrar att kallas för Skokaka.

Förresten roligt att både på engelska och svenska så delar två personer namn som har spelat Anden och placeras precis nära varandra.
:o
- what.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 11 december 2025 kl. 20:58:12Name reveal: Daniel är mitt riktiga namn. Men nog eftersom vi redan har Hofverberg så borde man fortfarande bara kalla mig för Skokaka så att man inte blandar ihop oss, också för att jag för övrigt föredrar att kallas för Skokaka.

Ekborg & Castellaneta, vilken coincidens. Trodde inte att du skulle skriva detta, vore smart att inte avslöja efternamnet. Antingen för att det är så ovanligt eller för att många andra heter det