Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 16 februari 2025 kl. 20:55:02Grattis Julia Roberts och Julia Louis Dreyfus.
& Julius Caesar, världens mest ikoniska kejsare eller?

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 16 februari 2025 kl. 21:03:46& Julius Caesar, världens mest ikoniska kejsare eller?
Just det, jag glömse någon.

Katten Julius (den första Disney karaktären, t.o.m innan Oswald)

PS: förutom Palpatine och Kuzco.
- what.

BPS

Citat från: Will Siv skrivet 16 februari 2025 kl. 21:20:22Just det, jag glömse någon.

Katten Julius (den första Disney karaktären, t.o.m innan Oswald)

Vet inte om man kan kalla honom Disneykaraktär när det är en rak kopia av Felix

Will Siv

Grattis Alexandra Nylén Bonnier, Alexandra Rapaport, Sandra Caménisch, Sandra (Cretu) och så klart Sandra Kassman.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 17 februari 2025 kl. 17:04:27Grattis Alexandra Nylén Bonnier, Alexandra Rapaport, Sandra Caménisch, Sandra (Cretu) och så klart Sandra Kassman.
Cretu? va?

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 17 februari 2025 kl. 17:04:27Grattis Alexandra Nylén Bonnier, Alexandra Rapaport, Sandra Caménisch, Sandra (Cretu) och så klart Sandra Kassman.
Samt Alexander Ken Hermansson, Alexandra Goncalves (a.k.a. Polis-Alexandra), Alexander Skarsgård och lejonet Alex.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 februari 2025 kl. 18:30:50Samt Alexander Ken Hermansson, Alexandra Goncalves (a.k.a. Polis-Alexandra), Alexander Skarsgård och lejonet Alex.
Alexander har inte namnsdag idag, vänta i 10 månader

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 17 februari 2025 kl. 18:33:33Alexander har inte namnsdag idag, vänta i 10 månader
Ojdå, vad snopet, och jag som var mer än övertygad om att Alex och Alexander hade samma namnsdag som Alexandra...

Will Siv

- what.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 februari 2025 kl. 18:35:27Ojdå, vad snopet, och jag som var mer än övertygad om att Alex och Alexander hade samma namnsdag som Alexandra...
Alexander har namnsdag med Alexis i December men dom borde ha namnsdag samma dag

Skokaka

Hm, Sandy är väl en förkortning utav Sandra? Då så kan jag väl också nämna Sandy Kind.

Will Siv

Grattis Frida Sandén, Frida Nilsson och Fritiof Nilsson Piraten.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 18 februari 2025 kl. 20:53:00Grattis Frida Sandén, Frida Nilsson och Fritiof Nilsson Piraten.
Coincidens att Frida & Fritiof har samma efternamn?

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 18 februari 2025 kl. 20:53:00Grattis Frida Sandén, Frida Nilsson och Fritiof Nilsson Piraten.
Samt Frida Leksell (alias Fakta-Fanny).

MOA