Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 16 mars 2025 kl. 21:06:07I vissa avsnitt, i andra heter han Fabian.
Udda översättning, minns inte det men nu har vi en till Fabian också

Will Siv

Grattis till min faster.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 17 mars 2025 kl. 20:53:15Grattis till min faster.
Faster Gertrud, känner ingen med namnet

Skokaka

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 17 mars 2025 kl. 21:55:26Vad betyder ett namn !?
Alla bort från mig skutta, varje gång som jag... Nej Pumbaa inte för barnen! Åh förlåt!

Will Siv

Grattis till min bror och Edward John Smith, Edward Schissorhands, Edward Norton, Ed Wood, Edward Munch, Edward Grieg, Edward James Osmos, Ed Harris, Eddie Murphy, Eddie Axberg, Eddie Redmayne, Eddie Van Halen, Eddie Vedder, Eddie the Head, Ed Sheeran, Ed Asner, Ed O'Neil, Eddie Deezen och Edmund ("Rock A Doodle")
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 18 mars 2025 kl. 20:59:19Grattis till min bror och Edward John Smith, Edward Schossorhands, Edward Norton, Edward Munch, Edward Grieg, Edward James Olmos och Edmund ("Rock A Doodle")
Glöm inte Edward Blom

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 18 mars 2025 kl. 21:03:56eh, inget fan av han.

Men jag glömde att Ed, Edd och Eddy/Eddie är smeknamn för Edward.
Dubbel D heter egentligen Edward & Edward Blom är ändå Edward Blom även om jag inte gillar honom

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet 18 mars 2025 kl. 20:59:19Grattis till min bror och Edward John Smith, Edward Schissorhands, Edward Norton, Ed Wood, Edward Munch, Edward Grieg, Edward James Osmos, Ed Harris, Eddie Murphy, Eddie Axberg, Eddie Redmayne, Eddie Van Halen, Eddie Vedder, Eddie the Head, Ed Sheeran, Ed Asner, Ed O'Neil, Eddie Deezen och Edmund ("Rock A Doodle")
Grattis till brorsan.

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet 18 mars 2025 kl. 21:03:56eh, inget fan av han.

Men jag glömde att Ed, Edd och Eddy/Eddie är smeknamn för Edward.
Tänkte också på dom. Men utav vad jag har läst så heter de första två i hela fall Edward. (Eller "Eddward" i Dubbel Ds fall.) Tydligen så är Eddys riktiga namn Edgar.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 18 mars 2025 kl. 22:34:46Tänkte också på dom. Men utav vad jag har läst så heter de första två i hela fall Edward. (Eller "Eddward" i Dubbel Ds fall.) Tydligen så är Eddys riktiga namn Edgar.
Fun Facts som borde tas med i nästa review

Will Siv

Grattis Joseph "Stampylonghead"  Garret och Joseph Gordon-Levitt
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 19 mars 2025 kl. 22:20:06Grattis Joseph "Stampylonghead"  Garret och Joseph Gordon-Levitt
Även Josefine Bornebosch har namnsdag idag

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet 18 mars 2025 kl. 22:34:46Tänkte också på dom. Men utav vad jag har läst så heter de första två i hela fall Edward. (Eller "Eddward" i Dubbel Ds fall.) Tydligen så är Eddys riktiga namn Edgar.
Dubbelkollade faktiskt nu och upptäckte att Eds riktiga namn är egentligen Edwin... Och den namnsdagen har ju också redan varit, så... Nåja, hans dag är då några dagar innan.