Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 20 oktober 2025 kl. 21:01:35Ätit där? Gjorde det en gång & det var ungefär samma som på McDonalds & Burger King. Inget särskilt
Nog tycker jag att McDonalds är avsevärt godare en Sibylla nuförtiden - Sibylla känns som typiska frysta inköpta hamburgare, som smakar helt okej; varken mer eller mindre...

Inte för att jag brukar äta på Sibylla alltför ofta, men... I Skellefteå med omnejd finns de nog bara i Skelleftehamn, och inte i centralorten.

Will Siv

Grattis Ursula Von Der Leyen, Ursula Stanhope, Ursula ("Den Lilla Sjöjungfrun"), Ursula ("Kiki's Expressbud") och Ursula ("Rayman Legends")
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 21 oktober 2025 kl. 20:52:50Grattis Ursula Von Der Leyen, Ursula Stanhope, Ursula ("Den Lilla Sjöjungfrun"), Ursula ("Kiki's Expressbud") och Ursula ("Rayman Legends")
Samt Ursula från Noaks Ö.

MOA

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 21 oktober 2025 kl. 21:01:03Nokia? Glöm inte Yrsa idag
Fördömda autokorrigering, Noaks skulle det stå.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 oktober 2025 kl. 21:07:48Fördömda autokorrigering, Noaks skulle det stå.
En Nokia kan inte användas på en ö idag va? Eller om tillverkaren skulle finnas där

Will Siv

Grattis Marika Hackman.

Citat från: MOA skrivet 21 oktober 2025 kl. 21:01:03Nokia?
Ironiskt nog skriver jag det här på en  ;D
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 22 oktober 2025 kl. 20:52:28Grattis Marika Hackman.
Ironiskt nog skriver jag det här på en  ;D
Glöm inte Marita Falkmer idag

Will Siv

- what.

Will Siv

Grattis Inga Tidblad och Inga Ålenius
- what.

Disneyfantasten

MOA

Will Siv

Grattis Amanda Ardai Jennefors, Amanda Renberg, Amanda Bergman, Amanda Seyfried och Amanda The Jedi.

- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 26 oktober 2025 kl. 21:02:07Grattis Amanda Ardai Jennefors, Amanda Renberg, Amanda Bergman, Amanda Seyfried och Amanda The Jedi.

Samt Amanda Wickman, Amanda från Jul i Kapernaum och en personal som tidigare jobbat på min DV som också heter Amanda.

(med reservation för att jag kanske kommer på fler senare)