Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 18 november 2025 kl. 16:19:01Grattis Lillemor ("Arthur") och @MOA  (ja jag vet att det inte är ditt riktiga namn........)
Samt Moa från Sofia Den Första (med risk för att jag kan ha glömt Linn tidigare), Moa från Lassie (2015), med reservation för att jag kanske kommer på senare...

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 18 november 2025 kl. 16:33:06Fast mitt riktiga namn har ingen namnsdag så därför är det bra att jag fått en :D
En ersättande assistent i mellanstadiet hette Moa
Så... Blir ingen namn reveal, va? 

Kom att tänka på att i söndag förra veckan så hade Vibeke Dueholm namnsdag.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 18 november 2025 kl. 20:28:40Så... Blir ingen namn reveal, va?

Kom att tänka på att i söndag förra veckan så hade Vibeke Dueholm namnsdag.
Gjorde jag också men vi glömde henne, tack Skokaka för att du uppmärksammade Danmarks bästa kvinnliga VA

Will Siv

Grattis Drottning Elizabeth, RMS Queen Elizabeth, RMS Queen Elizabeth 2, Elizabeth Taylor, Elizabeth Olsen, Elizabeth Giles, Elizabeth Banks, Elizabeth ("Bioshock Infinite"), Liz Wilson och Lisabet (Madickens syster)

inte säker om Lizette räknas idag......

(även Beth och Betty kan vara smeknamn för Elizabeth, men dom är mer som egna namn)
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 19 november 2025 kl. 20:03:18Grattis Drottning Elizabeth, RMS Queen Elizabeth, RMS Queen Elizabeth 2, Elizabeth Taylor, Elizabeth Olsen, Elizabeth Giles, Elizabeth Banks, Elizabeth ("Bioshock Infinite"), Liz Wilson och Lisabet (Madickens syster)

inte säker om Lizette räknas idag......

(även Beth och Betty kan vara smeknamn för Elizabeth, men dom är mer som egna namn)
Mormors granne som är 93 år, finns också en artist vid namn Lissie. Vilken drottning var det som dog för några år sedan?

Will Siv

Grattis Pontus Gustafsson, Marina Diamandis och Marina Liteyears.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 20 november 2025 kl. 19:00:18Grattis Pontus Gustafsson, Marina Diamandis och Marina Liteyears.
Samt Marina från Pingvinen och Lyckostenen, Marina från Sinbad Legenden om De Sju Haven, med reservation för att jag kanske kommer på fler senare...

Will Siv

Grattis Helga Sinclair, Helga Pataki och Olga Pataki.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 21 november 2025 kl. 19:10:17Grattis Helga Sinclair, Helga Pataki och Olga Pataki.
Samt Helga Von Svinskalle från datorspelet Konrad och Nobelmysteriet;

https://www.youtube.com/watch?v=iEXEOQcFCcQ

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 21 november 2025 kl. 19:10:17Grattis Helga Sinclair, Helga Pataki och Olga Pataki.
Även Olga Zvereva & Olga Golovanova från Ryssland, älskar Olga
Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 november 2025 kl. 19:17:12Samt Helga Von Svinskalle från datorspelet Konrad och Nobelmysteriet;

https://www.youtube.com/watch?v=iEXEOQcFCcQ
Även en till Konrad

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 21 november 2025 kl. 19:32:21Även Olga Zvereva & Olga Golovanova från Ryssland, älskar OlgaÄven en till Konrad
Och just det, Olga Solis.

MOA

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 21 november 2025 kl. 20:01:04En sol? Roligt namn på en sol
Elio Solis faster, från Pixars film Elio från detta år.

Will Siv

Grattis Cecilia Wrangel Schough, Cecilia von der Esch (Forss), Cecilia Olin, Cecilia Hjalmarsson, min mellanstadie lärare, Cecilia Lundh, Cecilia Milocco och Sissela Kyle.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 22 november 2025 kl. 19:08:05Grattis Cecilia Wrangel Schough, Cecilia von der Esch (Forss), Cecilia Olin, Cecilia Hjalmarsson, min mellanstadie lärare, Cecilia Lundh, Cecilia Milocco och Sissela Kyle.
Även Cecilia i Vera, Ellen & Cecilia kan räknas idag va?