Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 22 november 2025 kl. 19:08:05Grattis Cecilia Wrangel Schough, Cecilia von der Esch (Forss), Cecilia Olin, Cecilia Hjalmarsson, min mellanstadie lärare, Cecilia Lundh, Cecilia Milocco och Sissela Kyle.
Samt Cecilia Ljung och Sissela Benn.

MOA

Fun Fact: Min kusin var ihop med Cecilia Forss brorsa. Vi får inte heller glömma Cecilia Frode idag, borde se på Mäklarna igen

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 22 november 2025 kl. 21:02:26Fun Fact: Min kusin var ihop med Cecilia Forss brorsa. Vi får inte heller glömma Cecilia Frode idag, borde se på Mäklarna igen
Just det, Fru Otterton i Zootropolis.

(vet att de flesta som dubbat inte i första hand var dubbare men det är ändå jättemånga som jag i första hand förknippar med olika karaktärer som de dubbat)

Will Siv

Grattis till min andra faster och Rune Andréasson.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 24 november 2025 kl. 18:05:02Grattis till min andra faster och Rune Andréasson.
Samt Rune Ek, Rune Hjelm och kängurun Gudrun i denna sång;

https://www.youtube.com/watch?v=TdPwwRYM_ys

(kommer kanske på fler senare)

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 24 november 2025 kl. 18:05:02Grattis till min andra faster och Rune Andréasson.
Åh Gudrun! Min gammelfarbror hette Rune & han gick bort för 13 år sedan nu

Will Siv

Grattis Katherine Hepburn, Katherine Heigl och Catherine Zeta Jones.
- what.

MOA

Min faster heter Katarina & även en av morsans kompisar. En lärare i högstadiet & min chef på mitt förra jobb hette Katrin. Vi får inte glömma Katja idag & tror även att Nina Frisart & Gunke räknas idag

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet Igår kl. 16:25:09Grattis Katherine Hepburn, Katherine Heigl och Catherine Zeta Jones.
Samt Catherine Hansson.

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 16:34:03Min faster heter Katarina & även en av morsans kompisar. En lärare i högstadiet & min chef på mitt förra jobb hette Katrin. Vi får inte glömma Katja idag & tror även att Nina Frisart & Gunke räknas idag
Samt Nina Hjelmkvist.