Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Pup Star

Startat av Elios, 29 januari 2025 kl. 14:02:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Har Pup Star filmerna dubbats till svenska?
Varför står dom isåfall inte på sajten för? 

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 29 januari 2025 kl. 14:02:15Har Pup Star filmerna dubbats till svenska?
Varför står dom isåfall inte på sajten för?
Båda filmerna har dubbats till svenska, men jag har tyvärr inte lyckats få tag i dubbcredits till den första filmen. :(

Den andra filmen har jag creditlista till, och trodde faktiskt att den låg ute på sajten, men den verkar inte finnas där nu - så antingen har den försvunnit eller så har jag missat att lägga upp den. Jag får ordna det när Göteborgs filmfestival är slut. :)

gorehound

Båda finns på Prime video med svenskt tal :)

Daniel Hofverberg

Citat från: gorehound skrivet 29 januari 2025 kl. 15:11:50Båda finns på Prime video med svenskt tal :)
Men tyvärr finns inga dubbcredits där. :(

Elios

Elios

Har dom två andra filmerna Pup Star: World Tour samt den andra som kom senare samma år Puppy Star Christmas dubbats till svenska?